Nieuwe tocht naar Hannover op 19 en 20 sept. (nog 4 plaasten vrij)
Nieuwe tocht naar Hannover op 19 en 20 sept. (nog 4 plaasten vrij)
Beste forumleden,
De vereniging HONA organiseert een tocht naar Hannover gedurende het weekend van 19 en 20 september. We zijn al met 15 personen, maar er is nog 1 kamer voor 4 personen vrij. Dus als er leden van dit forum willen meegaan, dan kan dit.
(ik hoop dat de organisatoren van de Hannover tocht van october hier geen probleem mee hebben).
Hier zijn enkele gegevens :
Wanneer : Van vrijdagavond 18 september tot zondag 20 september (2 overnachtingen)
Zoeken : Zaterdag in Höver, zondag in Misburg.
Plaats : We overnachten in het prachtige Jugend, Gäste und Seminarhaus te Wedemark.
Prijs : 60 € (voor 2 overnachtingen, 2 x ontbijt en een barbecue op zaterdagavond, toegang tot de groeve)
Vervoer : Met eigen wagen. Indien u wil carpoolen dient u dat zelf met andere deelnemers te regelen.
Indien je echt geïnteresseerd bent, laat dan zo snel mogelijk iets weten op mijn email adres. Dan stuur ik meer gedetailleerde informatie door. Als er geen interesse is dan wordt de kamer tegen het einde van de week geannuleerd.
Danny.
De vereniging HONA organiseert een tocht naar Hannover gedurende het weekend van 19 en 20 september. We zijn al met 15 personen, maar er is nog 1 kamer voor 4 personen vrij. Dus als er leden van dit forum willen meegaan, dan kan dit.
(ik hoop dat de organisatoren van de Hannover tocht van october hier geen probleem mee hebben).
Hier zijn enkele gegevens :
Wanneer : Van vrijdagavond 18 september tot zondag 20 september (2 overnachtingen)
Zoeken : Zaterdag in Höver, zondag in Misburg.
Plaats : We overnachten in het prachtige Jugend, Gäste und Seminarhaus te Wedemark.
Prijs : 60 € (voor 2 overnachtingen, 2 x ontbijt en een barbecue op zaterdagavond, toegang tot de groeve)
Vervoer : Met eigen wagen. Indien u wil carpoolen dient u dat zelf met andere deelnemers te regelen.
Indien je echt geïnteresseerd bent, laat dan zo snel mogelijk iets weten op mijn email adres. Dan stuur ik meer gedetailleerde informatie door. Als er geen interesse is dan wordt de kamer tegen het einde van de week geannuleerd.
Danny.
---------
TriloBase
---------
TriloBase
---------
- Gerrit-Jan
- Contacteer:
Antw: Nieuwe tocht naar Hannover op 19 en 20 sept. (nog 4 plaasten vrij)
trilobase schreef:
Beste forumleden,
Danny.
Natuurlijk niet. Leuk initiatief (jullie hadden natuurlijk ook met ons meegekund

Ik maak er even handig gebruik van om mensen ook nog even op het weekend in oktober te attenderen http://www.fossiel.net/forums/viewtopic ... picID=9192
Ben wel benieuwd hoe je zo makkelijk toegang hebt verkregen in Höver ???
Ruim van te voren aangevraagd of goede connecties?
Groet
Ps: Rickiee, je gaat al met ons mee!!!!!
Niets is leuker dan fossielen zoeken met vrienden :)
@gerrit-jan; jaja wij van HONA kunnen ook wat
mvg stijn
mvg stijn
"Ammonites are the quintessential
fossils, seemingly covering all the
major themes of paleontology"
Eldredge 1996
fossils, seemingly covering all the
major themes of paleontology"
Eldredge 1996
Nee, hoor geen problemen.Goed georganiseerd lijkt me.Iedereen veel plezier alvast