begonnen
- masteroffossiles
- Has thanked: 27 times
- Been thanked: 9 times
Antw: begonnen
helemaal mee eens , toen ik begon had ik ook nog niets , heb nog niets in men brievenbus gehad , alles komt uit graaf en kapwerk , vermoeiend soms maar wel lonend .
ruilen is natuurlijk wel een tof gegeven .
mss moesten die jongens maar hun eigen site oprichten . www.ikwileengratisfosiel.com maar ja dan moeten ze weer betalen voor die site zo blijft de cirkel natuurlijk
ruilen is natuurlijk wel een tof gegeven .
mss moesten die jongens maar hun eigen site oprichten . www.ikwileengratisfosiel.com maar ja dan moeten ze weer betalen voor die site zo blijft de cirkel natuurlijk

- Frederik
- Administrator
- Has thanked: 9 times
- Been thanked: 47 times
- Contacteer:
Antw: Antw: begonnen
Zoals ik al zei:ahuijsmans schreef:
maare, verder on topic, kan dit niet in de regels als reden voor een bannetje ofzo? Wordt een beetje irritant.
niet voederen = geen problemen
voederen = problemen
Dit waait dus wel weer over. Ik ga daar geen kinders voor zitten bannen.

Try to learn something about everything and everything about
something (TH Huxley)
something (TH Huxley)
Ik heb er ooit ééntje in de bus gehad,de alleréérste quiz die René uitbracht. Quizzz,...Renéééé...waar is de tijd.
Telkens als we gaan zoeken breng ik residu mee,echt elke keer.Laatst waren we iets overladen,ik denk wat we even over de andrhalve ton mee hadden.Ik zoek ook IEDERE dag uit,en iedere dag wordt mijn verzameling iets groter...en mijn drang naar uitzoeken wordt ook iets groter.
Ik zou zoeken en ook uitzoeken niet meer kunnen missen.
Gelukkig ken ik een jonge student die er weer prat op gaat om er naam op ieder tandje te plakken,"ne crack" al zeg ik het zelf.
Ik heb geluk dat hij determineerd en als dat niet mocht lukken,de echte kenner van .NET"aan de tand kan voelen".
Maar nu we toch aan het bedelen zijn, mijn onderkaak van holenleeuw ligt hier ook maar te liggen,de vinder van de rest van't skelet mag zich ook wel eens verantwoorden.
Telkens als we gaan zoeken breng ik residu mee,echt elke keer.Laatst waren we iets overladen,ik denk wat we even over de andrhalve ton mee hadden.Ik zoek ook IEDERE dag uit,en iedere dag wordt mijn verzameling iets groter...en mijn drang naar uitzoeken wordt ook iets groter.
Ik zou zoeken en ook uitzoeken niet meer kunnen missen.
Gelukkig ken ik een jonge student die er weer prat op gaat om er naam op ieder tandje te plakken,"ne crack" al zeg ik het zelf.
Ik heb geluk dat hij determineerd en als dat niet mocht lukken,de echte kenner van .NET"aan de tand kan voelen".
Maar nu we toch aan het bedelen zijn, mijn onderkaak van holenleeuw ligt hier ook maar te liggen,de vinder van de rest van't skelet mag zich ook wel eens verantwoorden.
Theo
Erik-B schreef:
Klein schedeltje van 1 meter 20 mag ook
noemen ze dat dan een "dikkopke"
Theo
.. bordje kan mss elders nog s van pas komen ...Frederik schreef:
Straks moet ik hier nog een 'niet voederen' bordje ophangen.

grtn,mike
.. kijk hier eens :niek2 schreef:
beste mensen heeft iemand een isurus hastalis over?
ben net begonnen met fossielen zoeken
http://www.fossiel.net/links/links.php#1
sluit je aan bij een vereniging in je buurt; zij organiseren zoektochten, lezingen, enz, enz ...
grtn,mike
Maar er staat toch ook vraag en aanbod fossielen.
Misschien moet het dan maar koop of ruil fossielen worden.
Groetjes Erik
Groetjes Erik
E.J.
Ja of "krijg fossielen"...erik m schreef:
Maar er staat toch ook vraag en aanbod fossielen.
Groetjes Erik
Ilse
FOSSILS ARE FOR EVER!