dinosaurusverzamelmapdinges van atlas

Hier kun je fossielen te koop of te ruil aanbieden. Ook bedoeld voor aanverwante geologische spullen.
Gesloten
masteroffossiles
Has thanked: 27 times
Been thanked: 9 times
dinosaurusverzamelmapdinges van atlas

Bericht door masteroffossiles » 09 jun 2010, 14:25

hallo,
ik had vroeger een abonnement op een dinosaurus verzamel map waarbij je iederekeer weer een paar blaadjes kreeg over enkele dinosauriers of tijdgenoten daarvan. helaas heeft mijn moeder dat na een tijdje stopgezet (nadat 2 mappen vol waren) en nou was mijn vraag of er iemand hier is die dat ook heeft gespaard en er nou niets meer mee doet, ik zou graag mijn serie compleet willen maken.
bijvoorbaat dank,
sander

savinghistory
Antw: dinosaurusverzamelmapdinges van atlas

Bericht door savinghistory » 25 jun 2010, 20:36

hallo sander,

Bedoel je mss die kaarten waar ook klappers bijzaten, met een afdruk van natuur zeg maar en meerdere dinos van wat ik me nog kan herinneren? Anders heb je mss geluk, ik heb 7 van die klappers vol gehad maar weet alleen niet of ze al zijn weggegooit ofniet.Als het diegene zijn die je bedoeld, dan kijk ik het even na van de week en dan laat ik je wat weten. Maar ik geef het een 50% kans:) als het er nog is, dan ligt het ergens bij mijn ouders in de kelder dus vandaar.

mvg eddy

FIRST FOCUS,THEN FIGHT!

masteroffossiles

Bericht door masteroffossiles » 25 jun 2010, 21:47

ehm ik weet niet wat je precies met klappers bedoeld, maar als je een foto zou kunnen maken van een van de bladzijdes die los in die multomappen zouden zitten kan maken, is het best te zien denk ik. zullen we het verder even via de mail regelen?
bedankt voor de moeite,
sander

savinghistory

Bericht door savinghistory » 26 jun 2010, 13:17

De klappers kreeg je erbij, om hier de kaarten in te doen zeg maar. Ok dat is goed via mail, ik zal morgen dus zondag even in de kelder gaan zoeken. Als ik ze dan vind morgen dan mail ik je dat meteen,en zal dan meteeen even een foto maken.

mvg eddy

FIRST FOCUS,THEN FIGHT!

masteroffossiles

Bericht door masteroffossiles » 26 jun 2010, 16:29

ok is goed.

masteroffossiles

Bericht door masteroffossiles » 28 jun 2010, 14:30

helaas had Eddy het niet meer in huis, en ik ben dus nog steeds op zoek. hopelijk is er iemand die het nog heeft en het wil afstaan,
alvast bedankt,
gr
sander

p.s. ik heb foto's van wat ik bedoel, maar die zijn te groot en geen jpg of gif, wil je foto's van wat ik hier bedoel, moet je me even een mailtje sturen.
p.s.2 ik wil er best voor betalen als dat nodig is;)

Gesloten