Op zoek en voor niks.
- Supergraver
Op zoek en voor niks.
Hallo allemaal,
Ik ben Martijn en verzamel al heel lang fossielen. Maar ik ben op een punt gekomen dat ik door gebrek aan tijd en geld mijn reeds inmense verzameling niet nog verder kan uitbreiden.
Nu is mijn vraag de volgende:
Is er iemand hier op het forum die geld kan overmaken naar mijn rekening, zodat ik voldoende geld mee kan nemen naar de eerst volgende fossielenbeurs en daar dan weer een mooi pronkstuk, of ik zat ook eigenlijk te denken aan nog 6 megalodon tanden van boven de 14 cm, kan kopen
Alvast bedankt he!
Martijn
[Bewerkt door Supergraver op 25-06-2010 om 05:32 NL]
Ik ben Martijn en verzamel al heel lang fossielen. Maar ik ben op een punt gekomen dat ik door gebrek aan tijd en geld mijn reeds inmense verzameling niet nog verder kan uitbreiden.
Nu is mijn vraag de volgende:
Is er iemand hier op het forum die geld kan overmaken naar mijn rekening, zodat ik voldoende geld mee kan nemen naar de eerst volgende fossielenbeurs en daar dan weer een mooi pronkstuk, of ik zat ook eigenlijk te denken aan nog 6 megalodon tanden van boven de 14 cm, kan kopen
Alvast bedankt he!
Martijn
[Bewerkt door Supergraver op 25-06-2010 om 05:32 NL]
Antw: Op zoek en voor niks.
Hee Martijn kom je nou net te laat ik heb net mijn vakantie betaald.
Misschien dat ik met de kerst nog wat over houd.
Groetjes Erik
Misschien dat ik met de kerst nog wat over houd.
Groetjes Erik
E.J.
- Gerrit-Jan
- Contacteer:
Haha, L:DL
Vergeeet de kosten voor de reis naar Duitsland, CBN en Engeland niet!! enuh, natuurlijk de kosten voor campings en mac Donalds
Groet
Vergeeet de kosten voor de reis naar Duitsland, CBN en Engeland niet!! enuh, natuurlijk de kosten voor campings en mac Donalds

Groet
Niets is leuker dan fossielen zoeken met vrienden :)
- Ahuijsmans
- Been thanked: 1 time
god I love a good thread in the morning

Quidquid latine dictum sit, altum videtur :D
- Hammerhead
Hallo Martijn,
Ik hoop dat de boodschap goed over komt!
Maar met de nieuwe "aanwinsten" op het forum zal dit fenomeen zich vast wel weer herhalen.
Misschien iets om in de regels van het forum op te nemen dat er niet gebedeld mag worden.
Of dat er tenminste toezicht op is van de beheerders om bij herhaald bedelen de betreffende persoon te blokkeren.
Dat voorkomt een hoop ergernis.
Hopelijk vind je binnenkort een donateur die je voldoende tijd en geld beschikbaar kan stellen om je gigantische collectie verder uit te breiden.
Daarna mag je hem naar mij doorverwijzen!
Groeten,
Jan
Ik hoop dat de boodschap goed over komt!
Maar met de nieuwe "aanwinsten" op het forum zal dit fenomeen zich vast wel weer herhalen.
Misschien iets om in de regels van het forum op te nemen dat er niet gebedeld mag worden.
Of dat er tenminste toezicht op is van de beheerders om bij herhaald bedelen de betreffende persoon te blokkeren.
Dat voorkomt een hoop ergernis.
Hopelijk vind je binnenkort een donateur die je voldoende tijd en geld beschikbaar kan stellen om je gigantische collectie verder uit te breiden.
Daarna mag je hem naar mij doorverwijzen!
Groeten,
Jan
de Brabantse bende afdeling Flevoland
- Frederik
- Administrator
- Has thanked: 9 times
- Been thanked: 47 times
- Contacteer:
Antw: Antw: Op zoek en voor niks.
Haha Martijn,
ik vroeg me al af waar je bleef.

Je kan je misschien af en toe wat ergeren aan een bedeltopic, maar je zou je nog veel harder ergeren aan een repressief forumbeleid.

Het probleem moet nu ook niet onnodig opgeblazen worden. Er wordt eens iets uitgedeeld, enkele kinders ruiken hun kans en wagen het erop. Je moet er gewoon niet op ingaan. Er een forumregel voor maken lijkt me overdreven.hammerhead schreef:
Wie zegt dat dat er niet is? Ik denk dat vele startertjes hier kunnen getuigen dat ze in het begin even op berichtenrantsoen zijn geplaatst.Of dat er tenminste toezicht op is van de beheerders om bij herhaald bedelen de betreffende persoon te blokkeren.

Je kan je misschien af en toe wat ergeren aan een bedeltopic, maar je zou je nog veel harder ergeren aan een repressief forumbeleid.
Try to learn something about everything and everything about
something (TH Huxley)
something (TH Huxley)
- Supergraver
Antw: Antw: Antw: Op zoek en voor niks.
Ben ik zo doorzichtig?Frederik schreef:
Haha Martijn,

Was idd een beetje laat, druk, druk, druk

Groeten uit zonning Norge!
Martijn
De oplossing is nochtans erg eenvoudig. Men neme een versleten hoed en dito gitaar, trekke naar een groot fossielenevenement. Installeer je aan de ingang. Men zinge ene lied: "I've got the fossil, fossil blues". De respons zal overweldigend zijn. Toeschouwers zullen diep in hun zakken tasten, oude pecunia en achtergebleven fossielen vinden, die zij toch zouden verliezen bij een volgende zoektocht, en deze massaal doneren in de oude hoed. Dit is economischer en duurzamer dan deze te moeten verzenden met de postduif.
Martijn, jouw zinnen zijn leesbaar, je schrijft met volledige woorden én je gebruikt leestekens... ik kan je dus -helaas- niks geven

Z.

Z.
The earth has music for those who listen.
- Frederik
- Administrator
- Has thanked: 9 times
- Been thanked: 47 times
- Contacteer:
Ziep, heerlijk.
Try to learn something about everything and everything about
something (TH Huxley)
something (TH Huxley)