Groot monster gevonden in Peru....
Antw: Groot monster gevonden in Peru....
@Gunther, ik begrijp je stelling niet, dat er niets mee wordt gedaan,
dit artikel is nu net het bewijs dat er wel wat mee wordt gedaan,
maar inderdaad, er zouden evengoed een schare van 100 paleontologen kunnen werken en artikels produceren, er is meer dan werk genoeg.
En dat geeft de overheden van die landen ook het volste recht ALLE handel aan banden te leggen. Denk dus even na eer je weer een tandje of een roggenkaak uit deze landen aanschaft
mvg stijn
maar inderdaad, er zouden evengoed een schare van 100 paleontologen kunnen werken en artikels produceren, er is meer dan werk genoeg.
En dat geeft de overheden van die landen ook het volste recht ALLE handel aan banden te leggen. Denk dus even na eer je weer een tandje of een roggenkaak uit deze landen aanschaft
mvg stijn
"Ammonites are the quintessential
fossils, seemingly covering all the
major themes of paleontology"
Eldredge 1996
Eldredge 1996
- savinghistory
wow kan ik alleen maar zeggen wat een bruut beest moet dat geweest zijn, tanden van 12cm in doorsnede en 36 cm in lengte das natuurlijk andere koek:). En tot nu toe dacht iedereen, dat de megalodon het grootste roofdier aller tijden zou zijn geweest dat in de zeeen heeft geleefd. Dit is dus echt een wereldvondst top! Daar zou ik wel een tand van willen hebben:P. En weet wel zeker dat er nog veel meer dieren zijn geweest die nog niet zijn gevonden, of ook nooit worden gevonden. Maar dat de aarde nog genoeg te bieden heeft.
mvg
mvg
FIRST FOCUS,THEN FIGHT!
- savinghistory
maar dat de aarde nog genoeg te bieden heeft, dat is zeker:P
FIRST FOCUS,THEN FIGHT!
Antw: Antw: Groot monster gevonden in Peru....
http://www.youtube.com/watch?v=DVq8cgse0fkmineraal0 schreef:
Die hele woestijn van Peru en Chili is z'on geweldig gebied, de skeletten van walvissen e.a. liggen er gewoon aan de oppervlakte en er wordt niets mee gedaan, eigenlijk echt jammer..
en waar ging die fossiel.net excursie nu ook alweer naar toe?

[Bewerkt door timb op 01-07-2010 om 19:07 NL]
tb
- digging for it
- Contacteer:
Antw: Groot monster gevonden in Peru.... (foto's)

Hoi luitjes
Hier nog twee foto's van de kaak waarin duidelijk de doorsnee van de tanden is geweest.
Groeten Patrick
- Ahuijsmans
- Been thanked: 1 time
prachtig stuk zeg, denk je eens in als je zo'n tand in je zeef vind 
MAare, mensen, we hebben een winnaar!!! een stuk over dit beest staat nu voor de 3de keer op de voorpagina!~:D

MAare, mensen, we hebben een winnaar!!! een stuk over dit beest staat nu voor de 3de keer op de voorpagina!~:D
Quidquid latine dictum sit, altum videtur :D
Antw: Antw: Groot monster gevonden in Peru....
Hey Stijn,Stijn schreef:
@Gunther, ik begrijp je stelling niet, dat er niets mee wordt gedaan,
Ik bedoelde dat er voordoen niet veel mee werd gedaan. Op internet staan foto's van gigantische walvisskeletten die gewoon aan de oppervlakte liggen, en beschadigt worden door het klimaat van de warme woestijn. Nu er onderzoek wordt gedaan naar nieuwe soorten, hoop ik op beterschap voor dit gebied. En het team van Klaas levert dus prachtig werk. Hopelijk wordt dit werk voortgezet en komen er nog mooie ontdekkingen.
Groetjes,
Gunther
@Gunther; ook voordien werd hier al heel wat werk verricht!
"Ammonites are the quintessential
Eldredge 1996
Eldredge 1996