Fossiel.net excursie 2010
Fossiel.net excursie 2010
Hallo allemaal,
Ik denk dat de bestemming nu wel duidelijk is. ENGELAND
GJ (vindplaatsen), Dominic(vindplaatsen en contacten), Erik B.(campings), Robert en ik (vindplaatsen en maken boekje ism anderen) willen het dan gaan organiseren in oktober tussen 23 oktober en 31 oktober 2010.
Aanmeldingen kunnen via mail en deze post.
Na afloop stel ik voor om meteen een poll te organiseren voor de volgende excursie zodat we deze in meer geschiktere periode zouden kunnen organiseren. bijv. meivakantie/voorjaarsvakantie of zomervakantie.
groetjes Robert en Mirjam
[Bewerkt door Frederik op 29-06-2010 om 08:39 NL]
[Bewerkt door Frederik op 26-02-2011 om 13:37 NL]
Ik denk dat de bestemming nu wel duidelijk is. ENGELAND
GJ (vindplaatsen), Dominic(vindplaatsen en contacten), Erik B.(campings), Robert en ik (vindplaatsen en maken boekje ism anderen) willen het dan gaan organiseren in oktober tussen 23 oktober en 31 oktober 2010.
Aanmeldingen kunnen via mail en deze post.
Na afloop stel ik voor om meteen een poll te organiseren voor de volgende excursie zodat we deze in meer geschiktere periode zouden kunnen organiseren. bijv. meivakantie/voorjaarsvakantie of zomervakantie.
[Bewerkt door Frederik op 29-06-2010 om 08:39 NL]
[Bewerkt door Frederik op 26-02-2011 om 13:37 NL]
Groningse afdeling van de Brabantse Bende
Antw: Fossiel.net excursie 2010
Ik ben graag weer van de partij! Wel moet ik dan met iemand meerijden. Tegen de tijd dat er meer aanmeldingen zijn zal ik eens wat rondmailen om dat te regelen.
Gr. Stan
[Bewerkt door Stan op 29-06-2010 om 08:59 NL]
Gr. Stan
[Bewerkt door Stan op 29-06-2010 om 08:59 NL]
@frederik
Bedankt voor de snelle reactie.
@ Stan
Je naam wordt in ieder geval alvast genoteerd.
groetjes Mirjam
Bedankt voor de snelle reactie.
@ Stan
Je naam wordt in ieder geval alvast genoteerd.
groetjes Mirjam
- Frederik
- Administrator
- Has thanked: 9 times
- Been thanked: 47 times
- Contacteer:
Geen dank 

Try to learn something about everything and everything about
something (TH Huxley)
something (TH Huxley)
Kan ik mij aanmelden onder voorbehoud?
Ik wil graag maar moet wederhelft nog overtuigen van de noodzaak tot kopen van auto-onderdelen:D
gr
pearl
Ik wil graag maar moet wederhelft nog overtuigen van de noodzaak tot kopen van auto-onderdelen:D
gr
pearl
Het leven is als een bos haar, het zit altijd in de war.:)
Antw: Fossiel.net excursie 2010 @Pearl
Hoi Pearl
Je naam staat genoteerd. (onder voorbehoud staat erachter).
Je naam staat genoteerd. (onder voorbehoud staat erachter).
Leuk initiatief!
Voor de organisatoren is er een handige leidraad beschikbaar voor het orghaniseren van fossiel.net excursies: http://www.fossiel.net/bijeenkomsten/bi ... a#leidraad
Het ziet ernaar uit dat wij helaas niet mee kunnen met de excursie omdat we een paar maanden weg zijn. Volgend jaar beter
Succes met de organisatie, en mochten jullie nog ondersteuning of tips nodig hebben wil ik uiteraard helpen.
Voor de organisatoren is er een handige leidraad beschikbaar voor het orghaniseren van fossiel.net excursies: http://www.fossiel.net/bijeenkomsten/bi ... a#leidraad
Het ziet ernaar uit dat wij helaas niet mee kunnen met de excursie omdat we een paar maanden weg zijn. Volgend jaar beter

Succes met de organisatie, en mochten jullie nog ondersteuning of tips nodig hebben wil ik uiteraard helpen.
Kennis telt!
Webmaster www . fossiel . net
Webmaster www . fossiel . net
Leuk 
Ik zal even kijken of mijn vader mee wilt, ik vind het in iedergeval een goed idee..

Ik zal even kijken of mijn vader mee wilt, ik vind het in iedergeval een goed idee..

@Instinct
Hoi,
Leuk dat je ee wilt, Als je het zeker weet geef je dat dan even door?
groetjes Robert En Mirjam
@iedereen
We willen een excursie gaan organiseren in zuid-oost engeland. Te denken valt aan Sheppey island, Kent en east Sussex.
Iedereen die mee wil kan zich opgeven via dit forum of via de mail.
de data is van zondagochtend 24 oktober 2010(zaterdag aanreis mogelijkheid)t/m vrijdag 29 oktober 2010.
Hoi,
Leuk dat je ee wilt, Als je het zeker weet geef je dat dan even door?
groetjes Robert En Mirjam
@iedereen
We willen een excursie gaan organiseren in zuid-oost engeland. Te denken valt aan Sheppey island, Kent en east Sussex.
Iedereen die mee wil kan zich opgeven via dit forum of via de mail.
de data is van zondagochtend 24 oktober 2010(zaterdag aanreis mogelijkheid)t/m vrijdag 29 oktober 2010.
Ik denk dat ik toch terug moet komen op mijn aanmelding. Denk dat het toch te duur gaat worden voor me. Kies daarom liever voor een kort weekend naar Duitsland. Wil jullie nog wel helpen als dat nodig mocht zijn. En wens jullie veel succes. De locatie,s zijn geweldig die doorgemaild zijn.
[Bewerkt door Erik-B op 18-07-2010 om 10:44 NL]
[Bewerkt door Erik-B op 18-07-2010 om 10:44 NL]