Tekeningen

Alle algemene onderwerpen over fossielen die niet in de andere onderdelen thuishoren.
DragonSearcher
Antw: Antw: Tekeningen

Bericht door DragonSearcher » 13 jul 2010, 23:57

Evolutionairy Darwin schreef:
Ik had overigens verwacht /gehoopt meer (echte) tekeningen te zien i.p.v. met de computer gemaakte of bewerkte tekeningen.
3d modelling is een paar jaar mijn (freelance) werk geweest, vandaar dat ik daar meer van heb ;) Maar ik KAN wel met potlood en papier tekenen, zal binnenkort eens wat posten.

Gr Jerry

... Eternity awaits ...

Evolutionairy Darwin
Antw: Tekeningen

Bericht door Evolutionairy Darwin » 14 jul 2010, 02:33

Het is ook niet naar bedoeld, het ziet er immers allemaal geweldig uit, maar de naam van de topic doet anders vermoeden. En het blijft fantastisch om te zien hoe iemand met slechts een potlood, papier en een gum (basisartikelen) tot een mooi resultaat komt.

To solve a piece of the past, is to
solve a piece of a mystery

Supergraver
Antw: Antw: Tekeningen

Bericht door Supergraver » 14 jul 2010, 08:31

Evolutionairy Darwin schreef:
Het is ook niet naar bedoeld, het ziet er immers allemaal geweldig uit, maar de naam van de topic doet anders vermoeden. En het blijft fantastisch om te zien hoe iemand met slechts een potlood, papier en een gum (basisartikelen) tot een mooi resultaat komt.

Alleen de tekeningen van Dragonsearcher zijn met de computer gemaakt. De rest zijn alle met de hand gemaakt (geschildert of getekent. Ja ook die van Jaap.

Gr

Martijn

romi113

Bericht door romi113 » 14 jul 2010, 12:18

Zeer mooi al die tekeningen/schilderijen en dergelijke.

Robert en Mirjam

Groningse afdeling van de Brabantse Bende

DragonSearcher

Bericht door DragonSearcher » 24 jul 2010, 17:56

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Bij deze paar recente schetsen (mijn schetsboek ligt ergens in een verhuisdoos, kan t niet vinden)

Alle ideeen die in mij op komen, krabbel ik in mijn schetsboek. Af en toe werk ik er een paar uit tot een 3d model. Zie laatste 2 plaatjes. Before and after :)

Gr Jerry

... Eternity awaits ...

Gesloten