Gezocht : display voor schedel
-
- Has thanked: 1 time
- Been thanked: 8 times
Gezocht : display voor schedel
Onlangs kreeg ik van een kameraad van me een (weleenswaar) recente dassenschedel toegestopt. Bijna compleet (op 1 tand na) dus best wel een mooi stuk.
En nu ben ik dus op zoek naar een display om deze schedel in op te bergen en te kunnen laten zien. Ik heb al eens bij "steen & been" in Antwerpen gaan zien maar daar kunnen ze me niet helpen. Wie weet dus waar ik een display, liefst een een met een glazen of plexi stolp kan kopen.
De afmetingen moeten minmaal 25 x 15 x 15 cm zijn. De hoogte neem ik zo hoog omdat ik graag de schedel met zijn muil open zou laten zien. Dus dan heb ik ook nog een soort van statiefje nodig om dat te doen.
Alvast bedankt
En nu ben ik dus op zoek naar een display om deze schedel in op te bergen en te kunnen laten zien. Ik heb al eens bij "steen & been" in Antwerpen gaan zien maar daar kunnen ze me niet helpen. Wie weet dus waar ik een display, liefst een een met een glazen of plexi stolp kan kopen.
De afmetingen moeten minmaal 25 x 15 x 15 cm zijn. De hoogte neem ik zo hoog omdat ik graag de schedel met zijn muil open zou laten zien. Dus dan heb ik ook nog een soort van statiefje nodig om dat te doen.
Alvast bedankt
Dagobert L'Ecluse
- Frederik
- Administrator
- Has thanked: 9 times
- Been thanked: 47 times
- Contacteer:
Antw: Gezocht : display voor schedel
Try to learn something about everything and everything about
something (TH Huxley)
something (TH Huxley)
-
- Has thanked: 1 time
- Been thanked: 8 times
Antw: Antw: Gezocht : display voor schedel
idd zoiets zoek ik, ik zal eens informeren. Maar ik vind ze nogal prijzig. In elk geval bedankt voor de snelle reactie.
Dagobert L'Ecluse