Eerste fossiel kwijt...
-
Eerste fossiel kwijt...
Hallo,
Ik ben Fabian en ik ben vrijdag voor het eerst gaan zoeken. Dat was op het strand van Ijmuiden. Ik heb heel lang gezocht en het enige wat ik vond was een fossiele rib. Thuis aangekomen bleek het onderweg uit mijn zak gevallen te zijn. Ik ben hier erg verdrietig over want het was mijn eerste zef- gezochte fossiel. Het is niet mijn bedoeling om te bedelen, maar ik zou het erg waarderen als iemand mij een fossiel op wil sturen.
Vriendelijke groeten,
EvoDar Junior
(Fabian)
Ik ben Fabian en ik ben vrijdag voor het eerst gaan zoeken. Dat was op het strand van Ijmuiden. Ik heb heel lang gezocht en het enige wat ik vond was een fossiele rib. Thuis aangekomen bleek het onderweg uit mijn zak gevallen te zijn. Ik ben hier erg verdrietig over want het was mijn eerste zef- gezochte fossiel. Het is niet mijn bedoeling om te bedelen, maar ik zou het erg waarderen als iemand mij een fossiel op wil sturen.
Vriendelijke groeten,
EvoDar Junior
(Fabian)
I' d like to crown the spinosaur to new king of the dinosaurs!
- Gerrit-Jan
- Contacteer:
Antw: Eerste fossiel kwijt...
Erg origineel!!
Tja, ben ook wel eens een fossiel kwijtgeraakt. Mijn wasmachine heeft er ook al verschillende verslonden. Ik wil zelfs de stofzuiger niet uitsluiten haha
DUS....
Beter opletten en alle zakken eerst goed controleren.
OFTEWEL, goed inpakmateriaal of opbergdoosjes meenemen.
Groet
Tja, ben ook wel eens een fossiel kwijtgeraakt. Mijn wasmachine heeft er ook al verschillende verslonden. Ik wil zelfs de stofzuiger niet uitsluiten haha
DUS....
Beter opletten en alle zakken eerst goed controleren.
OFTEWEL, goed inpakmateriaal of opbergdoosjes meenemen.
Groet
Niets is leuker dan fossielen zoeken met vrienden :)
- Evolutionairy Darwin
Gerrit- Jan (en anderen)
Fabian (EvoDar Junior)is mijn broertje. Ik vind het erg jammer dat je reageert zoals je doet. Het is namelijk zo dat hij ADHD heeft. Ik weet niet of je er ook maar een beetje bekend mee bent, maar het komt er op neer dat hij organisatorisch gezien, en ook op andere gebieden, niet erg sterk staat. Het moge dan ook duidelijk zijn, dat het niet zijn schuld is!
Daarbij was hij na het lezen van je bijtende mailtje nou niet echt heel erg blij...!
DUS...
In het vervolg pas zulke cynische mailtjes versturen als je beter op de hoogte bent!
Rick
[Bewerkt door Evolutionairy Darwin op 25-07-2010 om 23:14 NL]
Fabian (EvoDar Junior)is mijn broertje. Ik vind het erg jammer dat je reageert zoals je doet. Het is namelijk zo dat hij ADHD heeft. Ik weet niet of je er ook maar een beetje bekend mee bent, maar het komt er op neer dat hij organisatorisch gezien, en ook op andere gebieden, niet erg sterk staat. Het moge dan ook duidelijk zijn, dat het niet zijn schuld is!
Daarbij was hij na het lezen van je bijtende mailtje nou niet echt heel erg blij...!
DUS...
In het vervolg pas zulke cynische mailtjes versturen als je beter op de hoogte bent!
Rick
[Bewerkt door Evolutionairy Darwin op 25-07-2010 om 23:14 NL]
To solve a piece of the past, is to
solve a piece of a mystery
solve a piece of a mystery
- Frederik
- Administrator
- Has thanked: 9 times
- Been thanked: 47 times
- Contacteer:
Kom zeg. Dat kan/kon Gerrit-Jan niet weten, en het doet eerlijk gezegd hier niet echt ter zake. Daarbij vind ik zijn opmerking nogal constructief, eerlijk gezegd.
In ieder geval is dit weer het zoveelste schaamteloze bedeltopic. Er gaat dus ook een slotje op.
In ieder geval is dit weer het zoveelste schaamteloze bedeltopic. Er gaat dus ook een slotje op.
Try to learn something about everything and everything about
something (TH Huxley)
something (TH Huxley)