Ammonietje zonder naam.
- Everhardus
Antw: Ammonietje zonder naam.
Hoi,
Mooi prepareerwerk zeg, erg goed gedaan ! Ja, die kalkaanslag ken ik van vondsten uit rivierbeddingen. Met schoonmaakazijn heb ik het in het verleden zonder resultaat ook al geprobeert te verwijderen. Gr,Marcel
Mooi prepareerwerk zeg, erg goed gedaan ! Ja, die kalkaanslag ken ik van vondsten uit rivierbeddingen. Met schoonmaakazijn heb ik het in het verleden zonder resultaat ook al geprobeert te verwijderen. Gr,Marcel
Je kunt proberen om de ammoniet met KOH plaatjes te behandelen. Lijkt me dat er een vaste schaal op de ammoniet zit. Dan zou dit moeten kunnen.
- Carcharias
- Contacteer:
Heel erg bedankt mannen! Ik heb al even op het forum gezocht naar de behandelingsmethode met KOH en het lijkt me te doen. Dus ik kan het altijd eens proberen mocht het met citroensap of keukenazijn niet lukkken.
Luctor et Emergo
Antw: Antw: Ammonietje zonder naam.
Ik kan je altijd nog een klein beetje opsturen om te proberen. Heb nog wat liggen en moet binnenkort nieuwe bestellenCarcharias schreef:
Heel erg bedankt mannen! Ik heb al even op het forum gezocht naar de behandelingsmethode met KOH en het lijkt me te doen. Dus ik kan het altijd eens proberen mocht het met citroensap of keukenazijn niet lukkken.

- Carcharias
- Contacteer:
Antw: Antw: Antw: Ammonietje zonder naam.
Ik ga je een mailtje sturen.Erik-B schreef:Ik kan je altijd nog een klein beetje opsturen om te proberen. Heb nog wat liggen en moet binnenkort nieuwe bestellenCarcharias schreef:

Luctor et Emergo
Antw: Antw: Antw: Antw: Ammonietje zonder naam.
You,re welcomeCarcharias schreef:Ik ga je een mailtje sturen.Erik-B schreef:Ik kan je altijd nog een klein beetje opsturen om te proberen. Heb nog wat liggen en moet binnenkort nieuwe bestellenCarcharias schreef:
Heel erg bedankt alvast!