Arno: mooie verzameling!
Arno: mooie verzameling!
Arno,
Leuk om te zien dat het gelukt is je verzameling te publiceren.
Wat veel zeeëgels!
Vipera
Leuk om te zien dat het gelukt is je verzameling te publiceren.
Wat veel zeeëgels!
Vipera
Vipera
Antw: Arno: mooie verzameling!
Jij bent dus Arno. Dan hebben wij je gezien de 24sten in Marnebel. Je hebt ons toen je vierde mosa-tand getoond aan je auto.
Hoi Arno,
Echt prachtige fossielen zeg, vooral de wervel en de tanden.
Waar zoek jij precies want ik was een tijd geleden bij Eben Emael maar heb alleen een paar stukken zeeegel en belemniet gevonden.
Volgens mij heb ik je wel eens bij Eben Emeal gezien. Dat was nog in het voorjaar, ik was met mn vader daar..
Gr. Ivo
Echt prachtige fossielen zeg, vooral de wervel en de tanden.
Waar zoek jij precies want ik was een tijd geleden bij Eben Emael maar heb alleen een paar stukken zeeegel en belemniet gevonden.
Volgens mij heb ik je wel eens bij Eben Emeal gezien. Dat was nog in het voorjaar, ik was met mn vader daar..
Gr. Ivo
zoeken is leven, leven is zoeken
- Jan Losser
Antw: Antw: Arno: mooie verzameling!
In de balk bovenaan deze pagina bij Forum staat onderaan in de lijst \'De verzameling van...\'jan losser schreef:
Waar kan ik die verzamling zien
Ook, als je ingelogd bent, kan je bij elke post op het ammoniet icoon (links) klikken onder de naam van de persoon...
[Bewerkt door Somniosus op 29-07-2005 om 14:12 NL]
Voor het geval dat...
http://www.fossiel.net/forums/verzameli ... meling=253
http://www.fossiel.net/forums/verzameli ... meling=253
Antw: Antw: Arno: mooie verzameling!
Zoals Arno zelf schrijft in de inleidende tekst bij zijn verzameling: \"...heb geduld en je word terzijnertijd rijkelijk beloond met het uitvoeren van deze boeiende hobby.M.v.g. Arno.\"mammalboy schreef:
Hij heeft groot gelijk, een verzameling heb je niet op een week. Geduld is een mooie deugd. En in Marnebel moet je ook geluk hebben, maar geluk ding je af door er veel te gaan.
- Frederik
- Administrator
- Has thanked: 9 times
- Been thanked: 47 times
- Contacteer:
Antw: Antw: Antw: Arno: mooie verzameling!
Dat is absoluut de kern van de zaak. Zoeken tot je er bij neervalt.somniosus schreef:
geluk ding je af door er veel te gaan.

Try to learn something about everything and everything about
something (TH Huxley)
something (TH Huxley)