ichthyosaurus
ichthyosaurus
Deze werveltjes werden dit voorjaar gevonden in Engeland, omgeving van Lime Regis, op de jaarlijkse reis van de BVP jongeren/beginnelingen. De ganse week was fantastisch. Een goeie groep en er werd veel gevonden dankzij een deskundige gids.
- notorynchus
- DragonSearcher
- masteroffossiles
- Has thanked: 27 times
- Been thanked: 9 times
Antw: ichthyosaurus
Het was echt om uit de bol te gaan toen je die wervels gevonden hebt Gunther. Het was een prachtige afsluiter (gevonden in het laatste half uur)van een topexcursie van de junioren en beginners van BVP.
Deze wervels zijn te bezichtigen op de jaarlijkse Fossielenbeurs van BVP op 05 september 2010 in het gemeentepark van St. Gillis-Waas.
Prachtige stukken Gunther.
Grtjs
Suzy
Deze wervels zijn te bezichtigen op de jaarlijkse Fossielenbeurs van BVP op 05 september 2010 in het gemeentepark van St. Gillis-Waas.
Prachtige stukken Gunther.
Grtjs
Suzy
Help!!
Gisteren heb ik een langwerpig stuk arduin laten zagen en polieren om de wervels allemaal achter elkaar op te monteren.
Ze er met lijm op kleven vind ik nogal drastisch. Ik heb modelleerklei gekocht om ze hiermee vast te hechten, maar gaat dit blijft plakken op de gladde arduin? Heeft er iemand ervaring met zoiets?
Gisteren heb ik een langwerpig stuk arduin laten zagen en polieren om de wervels allemaal achter elkaar op te monteren.
Ze er met lijm op kleven vind ik nogal drastisch. Ik heb modelleerklei gekocht om ze hiermee vast te hechten, maar gaat dit blijft plakken op de gladde arduin? Heeft er iemand ervaring met zoiets?
- masteroffossiles
- Has thanked: 27 times
- Been thanked: 9 times
misschien kun je een stalen of ijzeren frame maken, zoals ze ook in musea doen, dan kan je ze er altijd nog uithalen. dat frame kan je dan dmv gaatjes in de arduinsteen zetten, is dat misschien een oplossing?