Printen van vindplaatsen
Antw: Printen van vindplaatsen
Dat doorlopen op andere pagina\'s is vrees ik weinig aan te doen. Belangrijk is in ieder geval dat nu geen tekst meer wegvalt aan de rechter kant met het printen.
Kennis telt!
Webmaster www . fossiel . net
Wel handig zeg, datbases voor een website. maar is het niet enorm veel werk om alles IN een datbase te zetten?
Groeten, Casper
Groeten, Casper
Post mortem we sort 'em!
Ja dat klopt, daarom heeft het ook een behoorlijke tijd geduurd om deze site op te bouwen tot wat het nu is. Nou is allemaal losse pagina\'s maken in plaats van met een database koppeling nog veel meer werk. Vandaar dat nu vrijwel alles in databases staat. Dat is vele malen gemakkelijker te beheren. Ik heb nu 1 print-pagina gemaakt met een databasekoppeling, en die doet het voor alle vindplaatsen.
Kennis telt!
Bij mij werkt dat zeer goed maar ik veronderstel dat jullie met Internet Explorer werken want ik werk met Opera en printen is voor mij geen probleem!
Met een Mac (OS-X) lukt het me enkel de eerste pagina te printen de rest komt er nooit door.
- Frederik
- Administrator
- Has thanked: 9 times
- Been thanked: 47 times
- Contacteer:
Vreemd... ik heb geen enkel probleem met printen (Mac OS X 10.3.9, Safari en Firefox als browsers). Welke versie van OSX heb je?
Try to learn something about everything and everything about
something (TH Huxley)
something (TH Huxley)