Congres

Alles over onderzoek, artikelen, nieuwsberichten.
Plikona
Been thanked: 1 time
Congres

Bericht door Plikona » 06 aug 2010, 20:06

Tevens hebben we ons ontledig gehouden in mei met studie en retraite. ;) Hier een klein voorsmaakje op de website van Mike Everhart.
http://www.oceansofkansas.com/3rdMosaMtg.html

MVG Louis

nestor
Antw: Congres

Bericht door nestor » 06 aug 2010, 20:38

Boeiend. Ook nog nieuwe inzichten verkregen?

vr.gr.
Jan

De senioribus nil nisi bene

Plikona

Bericht door Plikona » 06 aug 2010, 22:19

In de link staat een linkje naar 'PDF', doorscrollen naar beneden en daar vind je abstracts van wat er allemaal is verteld. Daar waren inderdaad boeiende dingen bij die weer zoveel vragen opriepen die weer allemaal diepgaand moeten onderzocht worden.
En dat je Mosasauruswijn met Mate(n) moet drinken.

nestor

Bericht door nestor » 06 aug 2010, 22:47

In vino mosasauri veritas? Waar koop ik die? :)

De senioribus nil nisi bene

masteroffossiles
Has thanked: 27 times
Been thanked: 9 times

Bericht door masteroffossiles » 06 aug 2010, 23:33

mosasaurus wijn? waarom geen bèr bier?:P
oh en trouwens enige tijd geleden zei u (plikona) dat er in februari een artikel zou verschijnen over globidensine mosasauriers, maar helaas kan i kdat niet vinden, is het al gepubliceerd of is dat niet doorgegaan?
gr
sander

mike
Antw: Antw: Congres

Bericht door mike » 07 aug 2010, 09:12

masteroffossiles schreef:
mosasaurus wijn? waarom geen bèr bier?:P
oh en trouwens enige tijd geleden zei u (plikona) dat er in februari een artikel zou verschijnen over globidensine mosasauriers, maar helaas kan i kdat niet vinden, is het al gepubliceerd of is dat niet doorgegaan?
gr
sander
Die 'mosa-wijn' is er naar aanleiding van de expositie van het type specimen van M. hoffmanni ll. in Maastricht gekomen en welk nu dus terug in Parijs te bezichtigen is.
Het is niet omdat je een artikel niet terug kan vinden op 't net dat deze er niet zou zijn. Het is wel degelijk gepubliceerd.

grtn,mike

masteroffossiles

Bericht door masteroffossiles » 07 aug 2010, 14:23

hey Mike,
is het mogelijk om dat artikel dmv een mailtje naar mij te sturen of doet u daar niet aan?
alvast bedankt,
sander

Plikona

Bericht door Plikona » 07 aug 2010, 21:11

Afbeelding

Hier de Mosasauruswijn. Deze is samengesteld na opzoeking wat gewone Franse soldaten te drinken kregen tijdens het beleg van Maestricht.

Over welke pdf van welke globidens gaat het? Als een pdf vrij op het internet te krijgen is kun je die ook vrij downloaden. Indien er nog een auteursrecht op rust kan ik die niet vrijgeven. Meestal zit in de pdf een geheim script zodat de uitgever altijd kan nagaan wie dat er uit een uitgave gelekt heeft. Nature, Science en dergelijke hebben dat zeker.

Hieronymus
Contacteer:

Bericht door Hieronymus » 07 aug 2010, 22:07

@Plikona

Wat dan met universiteitsstudenten die toegang hebben tot behoorlijk veel auteursrechterlijk beschermde publicaties...

Rhaetian Lorraine Region
http://rhaetianlorraine.webs.com

masteroffossiles

Bericht door masteroffossiles » 08 aug 2010, 00:01

dat iemand heeft bijgehouden wat de soldaten te drinken kregen vind ik een erg opmerkelijk feit, petje af voor degene die het heeft achterhaald.

over het pdfje:
ik was het berichtje even kwijt maar na wat zoekwerk toch gevonden, helaas merk ik hierdoor wel dat mijn geheugen niet meer zo goed is, het ging namelijk om een carinodens artikel dat zou uitkomen:

Volgend jaar (?) komt er een nieuw artikel over een nieuwe Carinodens uit. Januari of zo. Let maar op de media.

geschreven door u (plikona) dus ik denk dat u het beste weet welk artikel het is. ik weet trouwens niet of het ook op internet is gepubliceerd, meestal kan ik wel de njg artikels vinden, en de abstracts van bioone maar naar de rest heb ik geen toegang.
overigens vind ik ook nieuws over globidens interessant (eigenlijk over alle mosasauriërs).
gr,
sander

Gesloten