Waar zal het eindigen?
Waar zal het eindigen?
http://cgi.ebay.com/ws/eBayISAPI.dll?Vi ... :B:EF:US:1
Zal het 20.000 dolaar worden??
Het is dus 8901.01 geworden. Valt een beetje tegen van die maffe Amerikanen!
[Bewerkt door Maarten op 08-08-2005 om 07:51 NL]
Zal het 20.000 dolaar worden??
Het is dus 8901.01 geworden. Valt een beetje tegen van die maffe Amerikanen!
[Bewerkt door Maarten op 08-08-2005 om 07:51 NL]
God heeft de mensen niet gemaakt, de mensen hebben God gemaakt. God is geen wezen buiten mij, maar slechts een gedachte in mij!
Antw: Waar zal het eindigen?
Leuk tandje en de verzendkosten vallen best mee 

Wees nieuwsgierig - Stephen Hawking
- Frisian-old-age
Nah, als het die kant opgaat met die prijzen, zou ik zeggen dat die verzendkosten wel dubbel en dik betaald zijn. Hoe zit dat? Mag deze tand feitelijk wel uitgevoerd worden?
Faber quisque fortunae suae ( Gaius Sallustius Crispus )
Antw: Antw: Waar zal het eindigen?
Ja, in de US is dat geen probleem mits de tand op private grond (met vergunning) is gevonden. Dit in tegenstelling tot b.v. Canada, daar moet alles in Canada blijven (gaat natuurlijk meteen naar de States toe zoals je snapt).frisian-old-age schreef:
Nah, als het die kant opgaat met die prijzen, zou ik zeggen dat die verzendkosten wel dubbel en dik betaald zijn. Hoe zit dat? Mag deze tand feitelijk wel uitgevoerd worden?
Maarten
[Bewerkt door Maarten op 07-08-2005 om 16:49 NL]
God heeft de mensen niet gemaakt, de mensen hebben God gemaakt. God is geen wezen buiten mij, maar slechts een gedachte in mij!
Het is dus 8901,01 geworden. Beetje weinig voor die maffe Amerikanen.....
Ik blijf me wel de vraag stellen of je geen \'kat in een zak\' koopt als je fossielen besteld via eBay ? Ook al krijg je van die enorme bedragen als bod, kijk maar naar de (fake) dino-eieren op eBay...
Ziepe
Ziepe
The earth has music for those who listen.
Ligt er aan, van sommige handelaren (zoals van de Trextand) weet je dat het echt spul is, soms kun je het zien. Er is erg veel nepspul dat ben ik zeker met je eens.