enig idee?
enig idee?
Vorige week gevonden bij 's-Gravenzande.
1-4 ????
5-8 ???? lag in twee fragmenten, even provisorisch getaped voor de foto. Breukranden zijn vers, maar geen andere fragmenten weten te vinden.
9-10 zeehonden ulna, toch? denk niet dat het fossiel is (maar ook niet heel erg vers). Is lichter geworden na het drogen en is ook niet zwaar. Weet iemand de afmetingen van botten van gewone en grijze zeehonden?
The television man is crazy
Saying we're juvenile delinquent wrecks
Oh man I need tv when I've got t. rex
-David Bowie-
-David Bowie-
Antw: enig idee?
1-4 ??
5-8 fragment bovenkaakskies neushoorn. Zou zelfs van een steppe-neushoorn Dicerorhinus hemitoechus kunnen zijn. Dit n.a.v de gladde structuur van het email.
9-8 klopt zeehond!
5-8 fragment bovenkaakskies neushoorn. Zou zelfs van een steppe-neushoorn Dicerorhinus hemitoechus kunnen zijn. Dit n.a.v de gladde structuur van het email.
9-8 klopt zeehond!
When you have eliminated the impossible, that which remains, however improbable, must be the truth.
Once you've got heat, you can do everything!
Once you've got heat, you can do everything!
Interessant. Het loont zich dus misschien om nog wat verder op die plek te speuren, misschien zelfs zeven. Ik heb het hoog op het strand gevonden en de twee fragmenten lagen dicht bij elkaar. De overige breuklijnen zien er ook nog vers uit.
-David Bowie-
-David Bowie-

Nog even terugkomen op dat gekke botje in de eerste 4 foto's van het eerste bericht. Ik heb inmiddels twee keer een sprongbeentje gevonden (1 heel, zie foto en eentje fragmentarisch) en die hebben beide ook zo'n (hoe zeg ik dit zonder dat het dubieus klinkt) bruin gaatje aan de onderkant (niet dus).
Zou het dus gewoon een zwaar afgesleten/gerold sprongbeentje kunnen zijn?
-David Bowie-
-David Bowie-