BEURS ST.GILLIS-WAAS + OSTEO-FIX :5sept.+FOTO'S BEURS
BEURS ST.GILLIS-WAAS + OSTEO-FIX :5sept.+FOTO'S BEURS
Op 5 september gaat de vijfde internationale fossielen beurs door te St Gillis-Waas in het gemeentepark Lage Kerkwegel 3 om 9 u
Er is ook de mogelijkheid tot het bezoeken van het museum“ Huis van de Evolutie” met een rondleiding door de Heer Van Gysel zelf.
Een bezoek aan de fossielenbeurs is zeker de moeite waart.
De prijzen zijn echt laag gehouden met de bedoeling er een gezellige beurs van te maken zodat iedereen iets kan kopen en zijn verzameling kan uitbreiden.
De bar zal open zijn van 9u30 tot 17u30 ,dus u hoeft geen dorst te lijden.
Er zal tevens Jeugdanimatie voorzien zijn. Dus voor iedereen wat wils
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Opnieuw heb ik een aantal KG OSTEO-FIX granulaat aangekocht.Dit is een professioneel fixeer-en impregneermiddel voor het conserveren ,verstevigen en lijmen van fossielen.OSTEO-FIX word in de meeste musea gebruikt voor het behandelen van fossielen e.a. (zie Praktijkgids van Anne Schulp en de betogen van
Mike en Plikona op het net).Hetgeen ik niet nodig heb verkoop ik door per halve kg verpakt.Het is de beste vervanging voor velpon en andere middeltjes en zeker niet duurder op deze manier. Ik bied deze aan op de Beurs in St.Gillis-Waas.
Wie interesse heeft kan mij daar vinden. Ik ben normaal gezien ook altijd op de ENCI excursies.
Tot zondag op de gezelligste beurs van Belgie.
bovenstaande bon mag gekopieerd worden en doorgegeven worden
[Bewerkt door brachino op 29-08-2010 om 18:18 NL]
[Bewerkt door brachino op 29-08-2010 om 18:21 NL]
[Bewerkt door brachino op 09-09-2010 om 11:43 NL]
Antw: Antw: BEURS ST.GILLIS-WAAS + OSTEO-FIX :5sept.+FOTO'S BEURS
Op onderstaande link vind je een aantal foto's van de beurs.
http://picasaweb.google.be/jacques.lamb ... s5Sept2010#[/quote]
http://picasaweb.google.be/jacques.lamb ... s5Sept2010#[/quote]
- Ahuijsmans
- Been thanked: 1 time
Antw: BEURS ST.GILLIS-WAAS + OSTEO-FIX :5sept.+FOTO'S BEURS
leuke fotos! ziet er gezellig uit daar 

Quidquid latine dictum sit, altum videtur :D