tand hoek van holland
tand hoek van holland

onlangs ben ik naar hoek van holland gegaan om fossielen te zoeken. de oogst was nogal mager en bestond uit een tand. maar wat is het? heeft iemand een idee?
- Frederik
- Administrator
- Has thanked: 9 times
- Been thanked: 47 times
- Contacteer:
Antw: tand hoek van holland
Kan je ook een foto van het kauwvlak plaatsen en de afmetingen meegeven? Dat kan zeker helpen voor de determinatie.
Try to learn something about everything and everything about
something (TH Huxley)
something (TH Huxley)
- Carcharoides
- Has thanked: 3 times
- Contacteer:

Ook daar is weinig aan te zien. Je zal op zn minst een foto van het kauwvlak moeten plaatsen (zoals Frederik al aangaf). Zie pijl op foto.
Groeten,
Gerard

er is niet veel over van de kauwvlakken, maar voor wat het waard is: foto's van beide kauwvlakken.
- DragonSearcher
Hi Cosma,
Zo te zien is alleen de kroon nog over en is het kauwvlak weinig afgesleten. Het lijkt mij daarom een laagkronige kies, daarnaast gelet op het emailpatroon van het kauwvlak zou ik ook zeggen hertachtige.
Gr Jerry
Zo te zien is alleen de kroon nog over en is het kauwvlak weinig afgesleten. Het lijkt mij daarom een laagkronige kies, daarnaast gelet op het emailpatroon van het kauwvlak zou ik ook zeggen hertachtige.
Gr Jerry
... Eternity awaits ...
ja hij is nogal afgesleten en dus moeilijk te determineren. een hertachtige dus waarschijnlijk. bedabkt voor het determineren! toch leuk om te weten.