Acam Beurs in Antwerpen
Acam Beurs in Antwerpen
Hoi allemaal,
Ik was op www aan het surfen en zag, dat er op za/zo 20-21 november 2010 een fossielen mineralenbeurs georganiseerd wordt in Antwerpen (Metropolis). Graag jullie mening, is dit een goede "fossielenbeurs" of zijn hier ook 90 % mineralen, kralen en micromounts ??
Zijn er andere aanbevelingswaardige beurzen in NL/Be ? met 90 % fossielen en 10 % mineralen...(en liefst zsm)
Of zijn "we" nu eenmaal in de minderheid en zal dat altijd wel zo blijven ??

Ben zéér benieuwd naar jullie mening
[Bewerkt door CaveCat op 21-09-2010 om 18:58 NL]
Ik was op www aan het surfen en zag, dat er op za/zo 20-21 november 2010 een fossielen mineralenbeurs georganiseerd wordt in Antwerpen (Metropolis). Graag jullie mening, is dit een goede "fossielenbeurs" of zijn hier ook 90 % mineralen, kralen en micromounts ??
Zijn er andere aanbevelingswaardige beurzen in NL/Be ? met 90 % fossielen en 10 % mineralen...(en liefst zsm)
Of zijn "we" nu eenmaal in de minderheid en zal dat altijd wel zo blijven ??

Ben zéér benieuwd naar jullie mening
[Bewerkt door CaveCat op 21-09-2010 om 18:58 NL]
CaveCat
Antw: Acam Beurs in Antwerpen
99 % mineralen, kralen en micromounts
Weinig fossielen.
Misschien 2 á drie kraampjes ermee.
Groeten John.
Weinig fossielen.
Misschien 2 á drie kraampjes ermee.
Groeten John.
SeeYou!
- Carcharoides
- Has thanked: 3 times
- Contacteer:
Volgens mij is dat de beurs waar ik vorig jaar geweest ben. Ik heb toen volgens mij drie of vier kraampjes met fossielen gezien. Verder alleen glimmende steentjes en hangers.
Groeten,
Gerard
Groeten,
Gerard
- Moonwalker
- Contacteer:
Beter wachten tot Lithos beurs in Harelbeke,1ste weekend van december. Veel interessanter. en veel van locale verzamelaars. Geen handelaars.
m.v.g.
[Bewerkt door Moonwalker op 22-09-2010 om 12:30 NL]
m.v.g.
[Bewerkt door Moonwalker op 22-09-2010 om 12:30 NL]
over deze beurs gaat er nog iemand vandaag ik zal er zijn met mijn opa (ik zal ook nog enkele dingen meenemen om te laten zien niet om te ruilen).
Groeten koen
Groeten koen
wie zoekt zal vinden
Meer een geschenkenbeurs, mijn vrouwtje is gelukkig naar huis gegaan en ik heb Robin een beetje gesponserd voor zijn wereldreis.
Gr. Geert
Gr. Geert
- trilobietje
Was het dan toch Robin die daar een leuke stand had met z'n vondsten ?
Ik was eerst op zoek naar een leuke grote meg maar kon het niet over m'n hart krijgen om daar zoveel geld aan te geven. Ik hoop ooit zelf nog eens een volledige te vinden.
'k heb wel een mammoetenkies gekocht voor 65 euro die gevonden is in Breskens. Zo één zal ik waarschijnlijk nooit zelf kunnen vinden ... tenzij ik wat dichter bij HVH woonde
Als je iemand achter een peuter van 21 maanden zag lopen, dat was ik
Ik was eerst op zoek naar een leuke grote meg maar kon het niet over m'n hart krijgen om daar zoveel geld aan te geven. Ik hoop ooit zelf nog eens een volledige te vinden.
'k heb wel een mammoetenkies gekocht voor 65 euro die gevonden is in Breskens. Zo één zal ik waarschijnlijk nooit zelf kunnen vinden ... tenzij ik wat dichter bij HVH woonde
Als je iemand achter een peuter van 21 maanden zag lopen, dat was ik

wie niet zoekt, niet vindt
- Carcharoides
- Has thanked: 3 times
- Contacteer:
Robin heeft mij blij kunnen maken met een aantal mooie dolfijnenfossielen uit Hoevenen. Wat mij betreft was zn stand een aanwinst voor de beurs!
Groeten,
Gerard
Groeten,
Gerard
zeker de stand van robin was zeker leuk, ikzelf heb bij hem een hastalis uit de antwerpse klei gekocht.
Groeten Koen
Groeten Koen
wie zoekt zal vinden