Werkgroep Pleistocen Zoogdieren
Werkgroep Pleistocen Zoogdieren
Samen met WTKG houd WPZ op 25 sept. een themabijeenkomst over de "Noordzee" in Naturalis (Leiden).
Theo
- DragonSearcher
Antw: Werkgroep Pleistocen Zoogdieren
De agenda ziet er interessant uit. Zover het er nu naar uit ziet, zal ik hier dan ook bij aanwezig zijn
Gr Jerry

Gr Jerry
... Eternity awaits ...
Antw: Werkgroep Pleistocene Zoogdieren
Is ALTIJD een gezellige boel,zeker onder de middag als er gedetermindeerd en "gekonkelfoesd" wordt.(vind ik een fantastisch woord)
Theo
Ik kom ook, het lezingenprogramma ziet er interessant en leerzaam uit!
Ook heb ik vast nog wel wat materiaal ter determinatie liggen, dat neem ik ook mee.
Groeten,
Bram
Ook heb ik vast nog wel wat materiaal ter determinatie liggen, dat neem ik ook mee.
Groeten,
Bram
Dag Theo, Ik zal er ook zijn. Breng ik gelijk je mastodontkies mee.Theo schreef:
Samen met WTKG houd WPZ op 25 sept. een themabijeenkomst over de "Noordzee" in Naturalis (Leiden).
groetjes,
Kees
CaveCat
Ik zal er ook zijn, en een zoek maatje van me gaat ook mee.
Ik wil ook nog even bram trudy gerard jerry en niels bedanken voor het snelle tergelijkertijd versturen van de info van de beieenkomst naar me.
Henk vroeg zaterdag ook al of ik ging.
Maar ik had voor de rest nog geen info.
Nu dus wel.
M.v.g. Don.
Ik wil ook nog even bram trudy gerard jerry en niels bedanken voor het snelle tergelijkertijd versturen van de info van de beieenkomst naar me.
Henk vroeg zaterdag ook al of ik ging.
Maar ik had voor de rest nog geen info.
Nu dus wel.
M.v.g. Don.
Don
Ik zal er helaas dit keer niet zijn. Kan geen vrij krijgen van m'n werk.
Nur indem man sich über das Bekannte
völlig verständigt hat, kann man
miteinander zum Unbekannten
fortschreiten.
völlig verständigt hat, kann man
miteinander zum Unbekannten
fortschreiten.
Antw: Antw: Werkgroep Pleistocen Zoogdieren
Ik ben niet zeker dat ik kom,we hebben momenteel verlof en daags na de vergadering beginnen we terug te werken.Ik ga donderdag die cd-rom met de foto's al aan Bjorn bezorgen.CaveCat schreef:Dag Theo, Ik zal er ook zijn. Breng ik gelijk je mastodontkies mee.Theo schreef:
groetjes,
Kees
Bjorn kan de kies meebrengen, alhoewel ik hem wellicht de eerste maanden niet meer zie
Theo
- trilobietje