Ruilbeurs Poulseur 2010
Antw: Ruilbeurs Poulseur 2010
Kijk dat snap ik ook wel.
Ik kan ook niet overal naar toe maar er word gevraagd om een echte ruil beurs voor fossielen en dan komt er weer eens eentje langs en zelfs op het forum hoor je dan bijna niks en dat vind ik een beetje jammer.
Verder moet natuurlijk iedereen zelf weten wat hij of zij doet het is en blijft gewoon hobby.
Groetjes Erik
Ik kan ook niet overal naar toe maar er word gevraagd om een echte ruil beurs voor fossielen en dan komt er weer eens eentje langs en zelfs op het forum hoor je dan bijna niks en dat vind ik een beetje jammer.
Verder moet natuurlijk iedereen zelf weten wat hij of zij doet het is en blijft gewoon hobby.
Groetjes Erik
E.J.
Amai, helemaal glad vergeten.
Denk dat ik maar een kalender koop waar ik het allemaal op kan schrijven.
Beursen waar fossieltjes zijn is altijd wel leuk om te kijken wat er is enzo.
Afstand was geen bezwaar.
Groeten J&I.
[Bewerkt door Johwi op 04-10-2010 om 16:20 NL]
Denk dat ik maar een kalender koop waar ik het allemaal op kan schrijven.
Beursen waar fossieltjes zijn is altijd wel leuk om te kijken wat er is enzo.
Afstand was geen bezwaar.
Groeten J&I.
[Bewerkt door Johwi op 04-10-2010 om 16:20 NL]
SeeYou!
Sorry aan onze fossil collega,s ,die ons er telkens op wijzen om te komen ..
Maar helaas is de drang toch zeer groot bij ons om het veld werk te prefereren boven een bezoekje aan een ruilbeurs ..
Na 8 uur zwoegen heeft dit ons die dag opgeleverd: Een mooie Cretodus borodini en en een mooie Synechodus lerichei..
Voor ons althans 2 van de zeldzaamste tandjes uit het krijt ..
En deze schatjes , zul je niet snel tegenkomen op een beurs, om te ruilen of voor de verkoop ...
Lijkt mij een goede optie om dergelijke beursen in de koude winterdagen te organiseren ..
mvg Arno
Maar helaas is de drang toch zeer groot bij ons om het veld werk te prefereren boven een bezoekje aan een ruilbeurs ..
Na 8 uur zwoegen heeft dit ons die dag opgeleverd: Een mooie Cretodus borodini en en een mooie Synechodus lerichei..
Voor ons althans 2 van de zeldzaamste tandjes uit het krijt ..
En deze schatjes , zul je niet snel tegenkomen op een beurs, om te ruilen of voor de verkoop ...
Lijkt mij een goede optie om dergelijke beursen in de koude winterdagen te organiseren ..
mvg Arno
fossiel-hunter Arno