even wegdromen ... haaietanden zoeken in Summerville
- sharkteethrene
Antw: even wegdromen ... haaietanden zoeken in Summerville
zie..
Kennis is relatief, we maken gebruik van wat we heden (denken te) weten.
Morgen is er weer een nieuwe dag,dit met nieuwe vondsten en wellicht andere inzichten!
Morgen is er weer een nieuwe dag,dit met nieuwe vondsten en wellicht andere inzichten!
- digging for it
- Contacteer:

Nog even wat foto's van ons tripje naar die geweldige rivier in de omgeving Summerville. het kan dus echt.
Foto 1, er is er eentje die opvalt, maar er liggen er nog veel meer bij als je goed kijkt.
Foto 2, ook de Amerikanen zelf graven wel. Zie de twee Amerikanen die ons begeleiden naar "hun" stekkie.
greets Patrick
[Bewerkt door digging for it op 10-10-2010 om 21:14 NL]
- Ahuijsmans
- Been thanked: 1 time
prachtig prachtig!
Ik zou er zo een keertje heen willen....
Iemand trouwens al het forum gelezen op de website van die mannen?
Het is daar (summerville eo.) overigens streng verboden om met hulpmiddelen (zeven/spaden/etc) te zoeken.
Reden is dat de stroompjes waar mensen in zoeken vaak grenzen aan privé eigendommen die compleet ondergraven worden door mensen die tot hun enkels verdwijnen in de gaten die ze in de banken graven... goh wat klinkt mij dit toch bekend in de oren
Is dat trouwens ook de chandler bridge formatie?
Ik zou er zo een keertje heen willen....
Iemand trouwens al het forum gelezen op de website van die mannen?

Het is daar (summerville eo.) overigens streng verboden om met hulpmiddelen (zeven/spaden/etc) te zoeken.
Reden is dat de stroompjes waar mensen in zoeken vaak grenzen aan privé eigendommen die compleet ondergraven worden door mensen die tot hun enkels verdwijnen in de gaten die ze in de banken graven... goh wat klinkt mij dit toch bekend in de oren

Is dat trouwens ook de chandler bridge formatie?
Quidquid latine dictum sit, altum videtur :D