Te koop. Zeer grote mammoet humerus!!!!!!!!
Te koop. Zeer grote mammoet humerus!!!!!!!!
Hoi allemaal,
Het is weer een tijdje terug dat ik op het forum heb gezeten! Ik verkoop een aantal stukken die allemaal uit mijn collectie komen.
Hierbij een reusachtige complete Worharige Mammoet humerus van zeer hoge kwaliteit! (Museumstuk!!!!)
Het gaat om een extreem grote Wolharige Mammoet opperarm, van maar liefst 106cm lang!! Aan het bot zit nog de originele gewrichtkop. Het stuk is 100% compleet, en heeft geen restauratie!!Het fossiel is gevonden in de Noordzee. Het fossiel is van zeer hoge kwaliteit en zou je normaal gesproken alleen maar in musea zien!! Het bot komt uit een oude collectie, en is vroeger van een bekende pleistoceen verzamelaar geweest.
Ik heb een opperarm met deze afmeting nog niet eerder gezien in de particuliere branche. Deze opperarm is misschien dan ook wel de grootste Wolharige Mammoet bovenarm die ooit op fossiel.net heeft gestaan!
Zie de mooie vormgeving van het bot en de hoge details van het fossiel.
Het stuk is zwaar gefossiliseerd.(Erg zwaar stuk!!)
Het bot is zorgvuldig ontzilt en is op professionele manier behandeld met een conserverings middel.
100% compleet geen restauratie!!!!!!!!!!!!
voor serieuze interesse graag even mailen!
Ik heb nog meer voor de verkoop liggen. Zie marktplaats. http://verkopers.marktplaats.nl/14298384
[Bewerkt door Bowie op 11-10-2010 om 20:11 NL]
- masteroffossiles
- Has thanked: 27 times
- Been thanked: 9 times