Zee
- Supergraver
Antw: Zeeëgeltje uit Glen Rose Texas
Hier is er een uit mijn verzameling, afkomstig uit Florida. Sorry voor de mindere foto kwaliteit (het is nu eenmaal een donker hol waar mijn fossielen liggen, hahahaha).
Gr
Martijn
hey martijn,
Ik zie dat de anus bij jou exemplaar wat meer naar boven ligt. (tenzij dat het een artefact is van de foto onder een andere hoek te nemen) Zit de anus bij al je exemplaren op dezelfde plek? Misschien is het wel hetzelfde genus, maar een andere soort? Wat denk jij?
Ik zie dat de anus bij jou exemplaar wat meer naar boven ligt. (tenzij dat het een artefact is van de foto onder een andere hoek te nemen) Zit de anus bij al je exemplaren op dezelfde plek? Misschien is het wel hetzelfde genus, maar een andere soort? Wat denk jij?
"Ammonites are the quintessential
fossils, seemingly covering all the
major themes of paleontology"
Eldredge 1996
fossils, seemingly covering all the
major themes of paleontology"
Eldredge 1996
- Supergraver
Antw: Antw: Zeeëgeltje uit Glen Rose Texas
Stijn schreef:
hey martijn,
Idd Stijn, hetzelfde viel mij ook op vlak nadat ik de foto's had geplaatst. Ik ben vandaag de hele dag weggeweest en wil vanavond even de boeken in. Er is namelijk nog een mogelijke kandidaat en dat is de O. wetherby.
Wordt vervolgd.....
- Supergraver
Oke Luc en alle andere geintereseerden.
Het gaat hier definitief om een Oligopygus wetherby, een maatje groter en de anus duidelijk op de buik (hmm een soort stoma???).
Hier nog even een voorbeeld uit mijn verzameling, ook Eoceen ook Florida.
mvg
Martijn
Martijn,
ik ben het volledig eens met uw laatste visie.
Heel erg bedankt
Luc
ik ben het volledig eens met uw laatste visie.
Heel erg bedankt
Luc
Panta rhei
Heraclites
Heraclites