Fossiel.net excursie 2010
Antw: Fossiel.net excursie 2010
@Jan,
die pintjes zullen er inderdaad wel in gaan bij sommigen. En we hebben allemaal kunnen genieten van jullie foto's en verhalen uit Engeland. Jullie kunnen ook nog een aardig potje darten:)
Misschien dat wij ook nog een poging kunnen wagen in Engeland. We darten nu al een aantal jaar niet meer maar dat mag de pret niet drukken.
Wat de vondsten betreft zal dat zeker in Folkestone en Sheppy wel gaan lukken daar worden we begeleid door een gids.
ook bedankt voor de goede wensen.
@Erik
Ook jij bedankt voor je goede wensen. En veel zoek plezier.
groetjes Robert en Mirjam
die pintjes zullen er inderdaad wel in gaan bij sommigen. En we hebben allemaal kunnen genieten van jullie foto's en verhalen uit Engeland. Jullie kunnen ook nog een aardig potje darten:)
Misschien dat wij ook nog een poging kunnen wagen in Engeland. We darten nu al een aantal jaar niet meer maar dat mag de pret niet drukken.
Wat de vondsten betreft zal dat zeker in Folkestone en Sheppy wel gaan lukken daar worden we begeleid door een gids.
ook bedankt voor de goede wensen.
@Erik
Ook jij bedankt voor je goede wensen. En veel zoek plezier.
Groningse afdeling van de Brabantse Bende
Wij hebben er ook zin in, slaapzakjes liggen al in de daktent dus bijna alles is ingepakt:)
gr
pearl
gr
pearl
Het leven is als een bos haar, het zit altijd in de war.:)
- Everhardus
Hoi,
Als jullie toevallig Fred Clouter hebben weten te strikken mag je 'm van mij de groeten doen. Fred is bijzonder goed op de hoogte in deze regio en heeft mij 2 jaar geleden geheel belangeloos op sleeptouw genomen, een hele aardige Brit !
Gr,Marcel
Als jullie toevallig Fred Clouter hebben weten te strikken mag je 'm van mij de groeten doen. Fred is bijzonder goed op de hoogte in deze regio en heeft mij 2 jaar geleden geheel belangeloos op sleeptouw genomen, een hele aardige Brit !
Gr,Marcel
Hoi Marcel,
Ja dat klopt Fred is onze gids op Sheppey. We zullen hem de groeten doen.
Robert en Mirjam
Ja dat klopt Fred is onze gids op Sheppey. We zullen hem de groeten doen.
Robert en Mirjam
- Everhardus
Ah leuk, jullie zijn in bijzonder goede handen kan ik je verzekeren ! Veel succes en goede vondsten gewenst. Gr,Marcel
- Gerrit-Jan
- Contacteer:
Heel veel plezier!!
Groet
Groet
Niets is leuker dan fossielen zoeken met vrienden :)
@Gerrit Jan
Bedankt. Jij ook veel plezier
Bedankt. Jij ook veel plezier
jammer genoeg heb ik dan geen vakantie.
hoop, dat er een verslag komt.
wil zelf graag een lang weekend naar walton on the naze, vlak bij harwich.
iemand zin om mee te gaan?
met de boot vanuit hoek v holland reizend met de fiets. je schijnt er pleisto, plio en eocene fossielen te kunnen vinden op het strand.denkend aan 26 tm 28 nov
met de boot vanuit hoek v holland reizend met de fiets. je schijnt er pleisto, plio en eocene fossielen te kunnen vinden op het strand.denkend aan 26 tm 28 nov
johan pas
- Fossielenzoeker
- Has thanked: 1 time
- Been thanked: 1 time
- Contacteer:
Antw: Antw: Fossiel.net excursie 2010
Misschien moet je hier een nieuw topic over opstarten anders wordt het wel erg verwarrendjohanp schreef:
jammer genoeg heb ik dan geen vakantie.

Robert Mensink