Hebbes!!!
Hebbes!!!
Vanochtend gevonden. Mijn eerste mammoetkies. Helemaal puntgaaf, stukken been zitten er nog aan. Slechts een wortel doorgebroken. Als je iemand op het strand hebt zien dansen was ik dat.
The television man is crazy
Saying we're juvenile delinquent wrecks
Oh man I need tv when I've got t. rex
-David Bowie-
Saying we're juvenile delinquent wrecks
Oh man I need tv when I've got t. rex
-David Bowie-
Antw: Hebbes!!!
Goedemorgen! Dat is nog eens lekker wakker worden achter de computer. Wat een vondst man!
Prachtig gewoon. Vind het echt een geweldig mooi stuk. Hoewel ik niet veel zoek op het strand kan ik mij niet anders voorstellen dat dit toch redelijk zeldzaam moet zijn.
Gefeliciteerd met je vondst hoor!
Prachtig gewoon. Vind het echt een geweldig mooi stuk. Hoewel ik niet veel zoek op het strand kan ik mij niet anders voorstellen dat dit toch redelijk zeldzaam moet zijn.
Gefeliciteerd met je vondst hoor!
'Just Pick It!'
- Frederik
- Administrator
- Has thanked: 9 times
- Been thanked: 47 times
- Contacteer:
Wauw, zeer mooi.
Try to learn something about everything and everything about
something (TH Huxley)
something (TH Huxley)
Antw: Antw: Hebbes!!!
Erik-B schreef:
Daar ga je idd van dansen. Prachtding!
'k Ben wel "kerjeus" wat voor muziek ze daar op't strand spelen. Moet een fantastiche kick geven,en dan bedoel ik wel die tand.
Theo
Gefeliciteerd, dat is echt een prachtvondst! Als ik die zou hebben gevonden, dan zou ik daar tien uur later nog staan dansen!
Groeten,
Bram
Groeten,
Bram
Fantastische vondst zeg! Ik hoop ooit ook nog eens zo'n kies (al is het maar een stukje) daar te vinden. Is me tot nu toe nog niet gelukt. Lijkt me echt geweldig om te vinden.
Netjes.
Olof Moleman AKA Trilobite/Lord Trilobite
[u][i]Lord of the Paleozoic sea.[/i][/u]
Ik graaf dus ik ben.
[u][i]Lord of the Paleozoic sea.[/i][/u]
Ik graaf dus ik ben.