Vogelklauw?? Cadzand-Bad
- masteroffossiles
- Has thanked: 27 times
- Been thanked: 9 times
Antw: Vogelklauw?? Cadzand-Bad
jah die heb ik allemaal gezien, er zijn ook nog walking with dinosaurs, walking with seamonsters en nog meer docu's, staan er genoeg op de jijbuis.
Antw: Antw: Vogelklauw?? Cadzand-Bad
The Stone schreef:
Zie dit topic: http://www.fossiel.net/forums/viewtopic ... icID=11589
Mooie en zeldzame vondst. Goed bewaren en misschien samen met Rene contact zoeken voor een onderzoek.
[Bewerkt door The Stone op 08-11-2010 om 16:38 NL]
Bedankt voor de tip stone, zoals het er nu uitziet zal ik Rene binnenkort weer eens een bezoekje brengen, en zal ik dit klauwtje eens meenemen.
Ik begrijp wel uit het andere topic, wat ik nog niet had gezien, dat determinatie hier lastig is zonder de juiste personen hiervoor.`
Groet Ferry
Verzamelaar van fossiele haaientanden van wereldwijde locaties,voornamelijk Plioceen t/m Eoceen.
Ik sta altijd open voor een leuke haaientanden ruil.
Ik sta altijd open voor een leuke haaientanden ruil.
- sharkteethrene
Antw: Vogelklauw?? Cadzand-Bad
Ola Ferry,
De koffie staat klaar,lekker weer even bijkletsen.
De "juiste" personen die wellicht enige duidelijkheid over je gedane vondst zouden kunnen verschaffen zijn niet moeilijk te vinden en te benaderen hoor.
Spreek je snel.
Groetjes,
Rene.
De koffie staat klaar,lekker weer even bijkletsen.
De "juiste" personen die wellicht enige duidelijkheid over je gedane vondst zouden kunnen verschaffen zijn niet moeilijk te vinden en te benaderen hoor.
Spreek je snel.
Groetjes,
Rene.
Kennis is relatief, we maken gebruik van wat we heden (denken te) weten.
Morgen is er weer een nieuwe dag,dit met nieuwe vondsten en wellicht andere inzichten!
Morgen is er weer een nieuwe dag,dit met nieuwe vondsten en wellicht andere inzichten!
Antw: Antw: Vogelklauw?? Cadzand-Bad
Beetje off topic maar moet dat niet swimming zijn?masteroffossiles schreef:
...walking with seamonsters...