Nog wat te doen
Nog wat te doen
Dit kreeg ik in de bus
Graag nodigen wij u en uw leden uit naar de opening te komen van Soort van steen, de nieuwe tentoonstelling van het Zeeuws Museum in Middelburg.
De tentoonstelling laat fossiele botten zien uit de collectie van het Zeeuws Genootschap.
De opening vindt plaats op zaterdag 20 november a.s om 15.30 uur. Tussen 11.00 en 17.00 uur zijn er diverse activiteiten waaronder expertmeetings en rondleidingen van conservatoren.
Kinderen kunnen hun zelf gevonden fossielen meenemen en laten determineren door conservatoren van het Zeeuws Genootschap. Toegang gratis.
Het museum is te vinden in de Abdij van het historische centrum van Middelburg, de hoofdstad van Zeeland.
Wij hopen u te mogen ontmoeten!
Met vriendelijke groet,
Josie Kneepkens
Communicatie
Zeeuws Museum
Tel.nr +31 (0)118 653074
Postbus 378 4330 AJ Middelburg
www.zeeuwsmuseum.nl
Blijven hobbyisten niet hun ganse leven een beetje kinds(ik spreek zeker voor mezelf)
dus wij kunnen allen daarheen om te laten determineren.
[Bewerkt door Theo op 19-11-2010 om 16:24 NL]
Graag nodigen wij u en uw leden uit naar de opening te komen van Soort van steen, de nieuwe tentoonstelling van het Zeeuws Museum in Middelburg.
De tentoonstelling laat fossiele botten zien uit de collectie van het Zeeuws Genootschap.
De opening vindt plaats op zaterdag 20 november a.s om 15.30 uur. Tussen 11.00 en 17.00 uur zijn er diverse activiteiten waaronder expertmeetings en rondleidingen van conservatoren.
Kinderen kunnen hun zelf gevonden fossielen meenemen en laten determineren door conservatoren van het Zeeuws Genootschap. Toegang gratis.
Het museum is te vinden in de Abdij van het historische centrum van Middelburg, de hoofdstad van Zeeland.
Wij hopen u te mogen ontmoeten!
Met vriendelijke groet,
Josie Kneepkens
Communicatie
Zeeuws Museum
Tel.nr +31 (0)118 653074
Postbus 378 4330 AJ Middelburg
www.zeeuwsmuseum.nl
Blijven hobbyisten niet hun ganse leven een beetje kinds(ik spreek zeker voor mezelf)
dus wij kunnen allen daarheen om te laten determineren.
[Bewerkt door Theo op 19-11-2010 om 16:24 NL]
Theo
- jordyvanderbeek
- Contacteer:
Antw: Nog wat te doen
haha ik been heel kinds (echt ik ben 13 jaar) maar als we met z;n allen gaan is er geen plek meer voor echte kinderen
das wel zielig. maar ook wel weer grappig.

Please take a look at my website: http://jordyvanderbeek.wordpress.com/ and follow me on twitter: https://twitter.com/Scaphopod_Jordy
- 0dinofthenorth
Jordy! I am also 13!jordyvanderbeek wrote:
haha ik been heel kinds (echt ik ben 13 jaar) maar als we met z;n allen gaan is er geen plek meer voor echte kinderendas wel zielig. maar ook wel weer grappig.
Theo: I would love to come but it is in the Netherlands, and I can't speak Dutch! I wish they also did things like this here in the UK.
- Ahuijsmans
- Been thanked: 1 time
Antw: Antw: Nog wat te doen
Excellent suggestion, tell that to people living here for the past 30 years and don't understand/speak one word Dutchjordyvanderbeek schreef:
There are probably have these things in the UK. I think! But Dutch can you learn.

Quidquid latine dictum sit, altum videtur :D
- 0dinofthenorth
Antw: Antw: Nog wat te doen
These things are so rare in the UK, and you have to pay money. It would be hard to learn Dutch at the moment as I am already learning German, French and sometimes a bit of Swedish.jordyvanderbeek wrote:
There are probably have these things in the UK. I think! But Dutch can you learn.
- jordyvanderbeek
- Contacteer:
Everyone here gets all his nonsense answers get away (we go off-topic). otherwise it is a bit
for THEO
Al haalt iedereen even zijn onzin antwoorden die off-topic zijn even weg. anders is het ook een beetje
voor THEO.
Thomas you can talk more to me. on E-mail
(if you want, and you have what to say)
[Bewerkt door jordyvanderbeek op 19-11-2010 om 17:57 NL]

Al haalt iedereen even zijn onzin antwoorden die off-topic zijn even weg. anders is het ook een beetje

Thomas you can talk more to me. on E-mail

[Bewerkt door jordyvanderbeek op 19-11-2010 om 17:57 NL]
Please take a look at my website: http://jordyvanderbeek.wordpress.com/ and follow me on twitter: https://twitter.com/Scaphopod_Jordy
Goede tip! Ik woon hier zo dichtbij dat ik er bij wijze van spreken koprollend heen kan gaan, maar ik had er niets van gehoord.... Ik zal zeker even gaan kijken.
Ik ben hier vandaag even langs geweest. Erg nuttig. Een boel botmateriaal uit Antwerpen (incl. 4 gehoorbeentjes) en schelpmateriaal van de Kaloot een naam gegeven. Daar was ik zelf niet zo makkelijk uit gekomen. Zijn er nog anderen geweest?