BELEMNIET

Alle algemene onderwerpen over fossielen die niet in de andere onderdelen thuishoren.
Gesloten
Robbebin
BELEMNIET

Bericht door Robbebin » 05 dec 2010, 15:17

Ik ben dringend op zoek naar wat 'standaard' informatie over belemniet wie kan me helpen !

Robin

0dinofthenorth
Antw: BELEMNIET

Bericht door 0dinofthenorth » 05 dec 2010, 15:26

Colin
Contacteer:

Bericht door Colin » 05 dec 2010, 16:28

Het vreemde is dat als ik bij google "belemniet" of "belemnieten" invoer dat ik meteen een waslijst degelijke informatie vind. Het is volgens mij moeilijker om bij fossiel.net te komen. Er komt pas een hit op de 2e pagina zoekresultaten van Geoloog.net. En dan zou je hier weer terecht kunnen komen haha. Ik ben in de war ???

:D

Nouja toch maar even een linkje doen dan:

http://www.crystal-world.com/html/fossi ... nite_1.htm

Je hebt er niet veel meer aan dan wat plaatjes, maar ik ben gewoon erg gek op fossieltjes van opaal :P

'Just Pick It!'

TriloBase
Been thanked: 7 times
Contacteer:

Bericht door TriloBase » 05 dec 2010, 19:29

Op de website van fossilbase staat een factsheet in PDF formaat over belemnieten : http://members.home.nl/paflo/keysheets/ ... mnites.pdf

---------
TriloBase
---------

wimenkids

Bericht door wimenkids » 06 dec 2010, 13:05

Robbebin schreef:
Ik ben dringend op zoek naar wat 'standaard' informatie over belemniet wie kan me helpen !
Standaard informatie genoeg te vinden via deze site, dacht ik zo. Je vraagt bij 'site voor fossielen' ook al om info over belemnieten ( 3 uur eerder gepost). Heb je vandaag een spreekbeurt op school? Iets meer geduld en je zult zien, dat er heel wat te vinden is op deze site.

wim

Gesloten