Miste Gruis/Zand/Modder
Miste Gruis/Zand/Modder
Ik ben al met mijn goede opruimen voornemen van 2011 bezig. Ben begonnen in de schuur. Er komt van alles tevoorschijn.....wie wil 1,4 kg aan Miste gruis/modder/zand??
gr
pearl:)
gr
Het leven is als een bos haar, het zit altijd in de war.:)
Antw: Miste Gruis/Zand/Modder
Hoi Adri,
Wij hebben er ook wel interesse in.
groetjes
Robert en Mirjam
Wij hebben er ook wel interesse in.
groetjes
Robert en Mirjam
Groningse afdeling van de Brabantse Bende
Ik heb daar zeker interesse in! Zou het heel erg fijn vinden als de mogelijkheid bestaat dat ik dit van je zou kunnen overnemen. Miste is mijn hoofdzakelijke bezigheid op fossiel gebied (dagelijks vrees ik).
Kunnen we allicht tot een leuke ruiling komen? Of helpt dat de opruiming niet echt
Kunnen we allicht tot een leuke ruiling komen? Of helpt dat de opruiming niet echt

'Just Pick It!'
Hey Colin, Robert en Mirjam, stuur me ff een mail met je adres enzo. Ik heb nog een bak met 0,5 kg gevonden dus het komt allemaal goed.
En het is echt heel fijn spul hoor!! Echt zand met kleine stukjes schelp enzo, ik heb daar laatst ook al mensen blij mee gemaakt die zand verzamelen.....
gr
pearl
En het is echt heel fijn spul hoor!! Echt zand met kleine stukjes schelp enzo, ik heb daar laatst ook al mensen blij mee gemaakt die zand verzamelen.....
gr
pearl
- Carcharoides
- Has thanked: 3 times
- Contacteer:
- 0dinofthenorth
If there is nice big free fossils (eg bones), I'm in!
If not, I can't.
If not, I can't.
Hoi
Je hebt mail van ons
groetjes Robert en Mirjam
Je hebt mail van ons

groetjes Robert en Mirjam
Groningse afdeling van de Brabantse Bende
OK het gruis is verdeeld, Bram en Gerard hadden me ook nog een mail gestuurd. Nu kan ik het mooi in 4 pakjes verdelen. Dus het zand is bij deze op.
gr
gr