Knokke: Dag 3

Laat hier je fossielen determineren. Voorzie duidelijke foto's en vermeld zo mogelijk de grootte, de vindplaats en de ouderdom.
Gesloten
strandjutters
Been thanked: 3 times
Knokke: Dag 3

Bericht door strandjutters » 03 jan 2011, 19:54

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Slecht weer maar toch 2 keer naar het strand geweest vandaag.Vanmorgen en vanmiddag na vloed,ongeveer 200 tandjes gevonden,maar helaas veel kapotte maar we mogen niet klagen.Heb gelukkig voor jullie maar 1 week vakantie maar hoop dat jullie het leuk vinden als ik mijn vondsten post.Ook 2 Jaekelotodus Trigonalis en 1 Xiphodolamia ensis gevonden,maar te afgerold maar goed heb al meerdere goede exemplaren groetjes Strandjutters

strandjutters

Bram
Antw: Knokke: Dag 3

Bericht door Bram » 03 jan 2011, 19:57

strandjutters schreef:
maar hoop dat jullie het leuk vinden als ik mijn vondsten post
Zeker leuk en ook erg mooi weer.

Groeten,
Bram

strandjutters

Bericht door strandjutters » 03 jan 2011, 20:16

Hallo Bram bedankt voor de reactie.Ik lees dat je veel afweet over zeeegels heb ooit een exemplaar gevonden op het strand te Knokke zal die morgen posten ik heb er een naam op geplakt maar vermoed dat dit niet juist is.Is ongeveer 4 cm.Groetjes Strandjutters.

strandjutters

jordyvanderbeek
Contacteer:

Bericht door jordyvanderbeek » 03 jan 2011, 20:29

Hele mooie tanjes. Blijf mij nog steeds verbazen hoeveel je vind.

PS. Dag 3 op 3 januari, Hoelang gaat dit nog duren? 365 dagen met dan de mededeling !!!uitputting van vindplaats!!! :D. haha nee hoor grapje.

Heel mooi,

Gr, Jordy

Please take a look at my website: http://jordyvanderbeek.wordpress.com/ and follow me on twitter: https://twitter.com/Scaphopod_Jordy

strandjutters

Bericht door strandjutters » 03 jan 2011, 20:39

Zal geen probleem zijn heb deze hobby sinds de jaren 80 maar moet ook nog wel eens werken heb deze week vakantie groetjes Strandjutters

strandjutters

Bram
Antw: Antw: Knokke: Dag 3

Bericht door Bram » 03 jan 2011, 20:52

strandjutters schreef:
heb ooit een exemplaar gevonden op het strand te Knokke zal die morgen posten ik heb er een naam op geplakt maar vermoed dat dit niet juist is
Ben heel benieuwd. Ik heb weleens wat over egeltjes van Knokke/Cadzand gelezen, maar veel heb ik er nog niet gezien. Zit jouw egel misschien in een blok groenig glauconietzandsteen?

Groeten,
Bram

Gesloten