Megalodon/dinosauri

Hier kun je fossielen te koop of te ruil aanbieden. Ook bedoeld voor aanverwante geologische spullen.
Gesloten
fossildinosaurteeth
Megalodon/dinosauriër tanden

Bericht door fossildinosaurteeth » 06 jan 2011, 18:48

Beste fossielenverzamelaars,

Ik verzamel al enige tijd fossielen. Met name dinosauriërtanden. Nu wil ik graag mijn horizon enigszins verbreden en ook tanden van de Megalodon verzamelen. Echter heb ik geen tijd om deze tanden zelf te gaan zoeken en wil er dus een kopen.

Ik heb dan ook de vraag of een verzamelaar van dit forum een megalodontand wil verkopen (dan weet ik dat de tand in goede handen is geweest, ik heb het namelijk niet zo op verkoopsites). Ik zou er zo'n 100 a 150 euro voor over hebben. Het liefst wil ik er eentje van +5" (inch). Deze hoeft natuurlijk niet perfect te zijn, maar wel in redelijke staat.

Daarnaast, mocht iemand dinosauriërtanden verkopen, dan zou ik dat graag willen weten ;). Deze verzamel ik ten allen tijden :). U kunt altijd een pm sturen.

Mijn excuses mocht dit bericht niet toepasselijk zijn in dit forum (m.b.t het kopen/bedragen noemen).

mvg, Fossildinosaurteeth

mineraal0
Antw: Megalodon/dinosauriër tanden

Bericht door mineraal0 » 07 jan 2011, 23:04

ik heb je een mailtje gestuurd.

Groetjes,

Gunther

sjaak
Has thanked: 373 times
Been thanked: 364 times
Contacteer:
Antw: Megalodon/dinosauriër tanden

Bericht door sjaak » 07 jan 2011, 23:43

Ik zit niet zo in de haaientanden, maar ik was vandaag bij Naturalis en daar staat een mooie grote USA Meg te koop voor € 150.

Groet,

Niels

Gesloten