buizenresidu wie o wie
Antw: buizenresidu wie o wie

Hallo Arien,
Hierboven heb ik 'n C. parvus afgebeeld uit Liessel.
Dit tandje meet met wortel 2,5 mm.
Als ik bij jou tandje de wortel bij denk dan denk ik dat jou tandje wel 3,5 tot 4 mm is.
Dat is voor C. parvus aan de grote kant.
De kroon lijkt er wel op, maar op alleen de kroon en dan via de foto kan ik niet zeggen dat het om C.parvis gaat.
Groeten Hans
Hans
hoi hans het tandje is met wortel net iets over de drie mm hij lijkt wel erg veel op dat tandje van jou
tot hoe groot kunnen tandjes van de Cetorhinus parvus worden ik heb nog een paar zelf lijkende tandjes maar die zijn ook net boven de drie mm is dit dan een ander soort
ik hoop van je te horen grtn arien
tot hoe groot kunnen tandjes van de Cetorhinus parvus worden ik heb nog een paar zelf lijkende tandjes maar die zijn ook net boven de drie mm is dit dan een ander soort
ik hoop van je te horen grtn arien

Hallo Arian,
Hier een C.parvus uit Antwerpen.
Dit tandje meet 2.2 mm.
Ik weet niet of er grotere tandjes bekent zijn dan 2.5 mm.
C.parvus en C. maximus zijn van dit geslacht de enige 2 beschreven fossielen soorten.
Dus als jou tandjes die toch iets groter zijn tot een andere soort zouden behoren zou die soort wel ooit beschreven zijn geweest.
Maar misschien bestaan er ook wel grotere C. parvus.
Groeten Hans
Hans
Ok Hans bedankt voor de goede uitleg mocht er weer een keer een beurs zijn dan neem ik ze wel mee voor te laten zien ok
komt dat tandje ook van hoevenen of van doel
ik had ze laatst bij me op de beurs in harelbeke ik had toen mijn collectie van hoevenen bij me ik ga dit weer doen bij de volgende beurs want ik kreeg hier goede reacties op
grtn arien
komt dat tandje ook van hoevenen of van doel
ik had ze laatst bij me op de beurs in harelbeke ik had toen mijn collectie van hoevenen bij me ik ga dit weer doen bij de volgende beurs want ik kreeg hier goede reacties op
grtn arien