Ik heb geen idee wat dit is...
Antw: Ik heb geen idee wat dit is...

Mijn knikker is in ieder geval niet magnetisch... lijkt me lastig om te schieten met een musket van 40 mm kaliber misschien niet onmogelijk..
Sommige knikkers zullen neem ik aan vervelend en onplezierig hard aankomen...
Het plaatje is overigens van munitie van een ouderwets amerikaans massavernietigingswapen.
(zoek op musket en bullet)
groet, jeroen
Daar in de schiftende ondiepten, tussen oppervlak en afgrond, waar het leven een omweg maakt, kan de vishaak van de logica doel treffen.
-j
-j
- Smaug
- Community Manager
- Has thanked: 225 times
- Been thanked: 109 times
Ik heb ook twee van dergelijke voorwerpen.
Musket kogels kunnen best groot zijn, en vroeger hadden ze wel meer schiettuig dan alleen grote pistolen.
Musket kogels kunnen best groot zijn, en vroeger hadden ze wel meer schiettuig dan alleen grote pistolen.
My armour is like tenfold shields, my teeth are
swords, my claws spears, the shock of my tail
is a thunderbolt, my wings a hurricane, and my
breath death!
swords, my claws spears, the shock of my tail
is a thunderbolt, my wings a hurricane, and my
breath death!
beetje laat misschien maar dit zijn zeker fragmenten van één of andere pot welke gebruikt werd in de keuken ergens ver voor grootmoeders tijd zeg maar.
Ik denk toch dat het stenen knikkers zijn
Groetjes Boukje
Groetjes Boukje
Boukje :-)
Op de beurs in Antwerpen,staat altijd een standje met mineralen,kleine geode\'s,die je uitkiest en worden gebroken zeer mooie dingetjes.Net kanonkogeltjes met een doormeter van 5-10 cm.
maar...In de cement verwerkende industrie,worden blokken cilex,in de trommels gekiepert,om deze schoon te houden.
De zeeëgels die er uitkomen zijn mooi getrommeld en zijn net als dit plaatje.
[Bewerkt door Theo op 23-08-2005 om 16:11 NL]
maar...In de cement verwerkende industrie,worden blokken cilex,in de trommels gekiepert,om deze schoon te houden.
De zeeëgels die er uitkomen zijn mooi getrommeld en zijn net als dit plaatje.
[Bewerkt door Theo op 23-08-2005 om 16:11 NL]
Theo
Het lijkt wel of de buitenkant geglazuurd is en in dat geval lijkt het mij eerder een knikker dan een kogel, beetje overdreven om een kogel mooi te glazuren.
.
Antw: Antw: Ik heb geen idee wat dit is...
mensen ik denk niet dat jullie george\'s mening zomaar in de wind moeten slaan...george schreef:
beetje laat misschien maar dit zijn zeker fragmenten van één of andere pot welke gebruikt werd in de keuken ergens ver voor grootmoeders tijd zeg maar.
er staat tenslotte \"zeker\" in.
Groeten, Casper
Post mortem we sort 'em!