Te koop ....!
Te koop ....!

Ongeveer 10 jaar geleden waren we in Faxe > Denemarken op het eiland Seeland. Daar hebben we gezocht naar fossielen in een krijtgroeve.
En we vonden er van alles:
Haaientanden > weinig en die houden we
Deeltjes van Zeeëgels > veel
Koraal > 2
Krabbetjes > 4
Deeltjes van Zeelelies > veel
Schelpjes > een paar (niet op de foto)
Onbestemde dingetjes?!?!?!? > Te determineren!(niet op de foto)
Nu ben ik aan het opruimen en kom ik e.e.a. tegen. Misschien wil iemand van het forum ze overnemen.
Ik heb een stel foto's proberen te maken. Die zijn hierboven te zien. Er is een meetlatje bij, daaraan is te zien hoe groot ze zijn!
Nu kan ik ze wel weggeven, maar je weet vast wel dat het een heidens werk is om die dingen te vinden, en dan nog heel uit te hakken. Dat koste bloed, zweet een tranen. Als ik ze iemand kado doet, waardeert hij of zij het waarschijnlijk niet zo. Dus daarom zijn ze te koop .... Bied maar. (Via de mail natuurlijk, anders krijg je hier van die hopeloze discussies). Als je lid bent moet het e-mail adres van mij te zien zijn.
Voor degenen die mij niet kennen .... Mijn dierbare partner is Johan Sharktooth > vandaar dat we de haaientanden houden!
Groetjes Hetty
[Bewerkt door Hetty op 06-01-2011 om 15:05 NL]
Antw: Te koop ....!
Lekker veel interesse .... maar niet heus. Jullie zoeken liever zelf zeker!!!!!
Dan gooi ik ze maar op het grintpad.... Of ik verwerk ze in één of ander kunstwerk!
[Bewerkt door Hetty op 12-01-2011 om 00:03 NL]
Dan gooi ik ze maar op het grintpad.... Of ik verwerk ze in één of ander kunstwerk!
[Bewerkt door Hetty op 12-01-2011 om 00:03 NL]
hoi hetty
leuk aangeboden ..helaas zit ik ook in de tanden
maar ik kan em niet voorstellen dat niemand hier iets voor wil geven.
groetjes nijntje
leuk aangeboden ..helaas zit ik ook in de tanden
maar ik kan em niet voorstellen dat niemand hier iets voor wil geven.
groetjes nijntje
het schattige nijntje vind de mooiste
schatten
schatten
- masteroffossiles
- Has thanked: 27 times
- Been thanked: 9 times
ik weet niet of ik ze wil, maar het is wel mijn tijdperk zegmaar,dus is het niet alleen mogelijk om de verzendkosten te betalen? want het is ook zonde om ze op een tuinpad te gooien.
- masteroffossiles
jah zo kom ik wel over geloof ik he hahaha maar ik heb in het verleden wel eens veel geld betaald voor dingen die ik naderhand eigenlijk niet zo heel leuk vond (heet ook wel eens miskoop) en dat wil ik hier voorkomen, maar het is ook zonde om ze op het tuinpad te gooien.
Daarom heb ik ze ook hier te koop gezet. Ik vind het ook zonde ze zomaar weg te doen.
Maar gelukkig heb ik nu 2 mailtjes gekregen. We zijn aan het onderhandelen.
Groetjes Hetty
Maar gelukkig heb ik nu 2 mailtjes gekregen. We zijn aan het onderhandelen.
Groetjes Hetty
- masteroffossiles