Knokke: Alopias sp,??? 1
- strandjutters
- Been thanked: 3 times
Knokke: Alopias sp,??? 1

Hallo iedereen: Graag had ik deze week het eens over Alopias Sp,gehad.Vraag 1 zijn dit alopias en zo ja welke soort.Groetjes strandjutters
strandjutters
Antw: Knokke: Alopias sp,??? 1

Hoi pascal hier heb je wat foto,s van diverse Alopias soorten
Een Alopias heeft ook nooit geen zijspitsen
dus er zitten er een paar bij wat toch andere soorten zijn en meestal hebben de Alopias soorten een gebogen wortel zoals je ziet op de foto,s ik zie een tandje bij jou wat of wel eens een Alopias kan zijn
kan jij mij eventueel een mail sturen want mijn pc is van het weekend vast gelopen en nu weet ik dat outlook email adres niet meer
je kan het mailtje sturen naar mirre2be@hotmail.com grtn ariën
- sharkteethrene

Ola Arien,
Je moet het doen met enkel deze foto's.
Heb al vier maal een flink verhaal toegevoegd,maar bij het plaatsen verdwijnt alles wat ik geschreven heb?
@ Herman en Frederik?
Hoop dat dit wel blijft staan..
Rene.
[Bewerkt door sharkteethrene op 01-02-2011 om 04:46 NL]
Kennis is relatief, we maken gebruik van wat we heden (denken te) weten.
Morgen is er weer een nieuwe dag,dit met nieuwe vondsten en wellicht andere inzichten!
Morgen is er weer een nieuwe dag,dit met nieuwe vondsten en wellicht andere inzichten!
Ok bedankt voor de hulp Rene ik wist niet dat er bijspitsen voorkwamen bij Alopias ik heb er zelf nog nooit een gevonden
Maar zijn deze tanden ook hier gevonden in hoevenen of antwerpen area
grtn ariën
Maar zijn deze tanden ook hier gevonden in hoevenen of antwerpen area
grtn ariën
- Hieronymus
- Contacteer:
Usakias wardi kan ook bijspitsen hebben. Naast deze is bijvoorbeeld Alopias hermani nog een voorbeeld van Eocene Alopiidae.
Rhaetian Lorraine Region
http://rhaetianlorraine.webs.com
http://rhaetianlorraine.webs.com
- strandjutters
- Been thanked: 3 times
Hallo,Arien en Rene zeer mooie tanden dat jullie laten zien,maar ik ben er nog niet veel wijzer van geworden wat mijn Alopias sp, betreft.Groetjes Pascal.
strandjutters
Hoi Pascal naar mijn inzien ziet foto As010 er het meeste uit als een Alopias sp dit vanwege de gebogen wortel en de labiale groef op de achtertkant van de kroon
Grtn Arien
Grtn Arien
Antw: Antw: Knokke: Alopias sp,??? 1
mirre2be schreef:
Hoi Pascal naar mijn inzien ziet foto As010 er het meeste uit als een Alopias sp dit vanwege de gebogen wortel en de labiale groef op de achtertkant van de kroon
As02 kan er ook een zijn
Grtn Arien