Miste uit Barneveld
Miste uit Barneveld

Hierbij enkele foto's van schelpjes uit een eerste hoeveelheid uit een grote partij materiaal uit Miste. Ook met enkele doubletten. Gewoon voor de pracht.
Anno
Antw: Miste uit Barneveld
Hallo Anno,
Prachtige schelpjes! Vooral de Scapharca's vind ik erg mooi. Ik heb er pas ook eentje weten te bemachtigen.
Groeten,
Bram
Prachtige schelpjes! Vooral de Scapharca's vind ik erg mooi. Ik heb er pas ook eentje weten te bemachtigen.

Groeten,
Bram
Hallo Anno,
Leuke foto's! Ben benieuwd wat er allemaal uit je grote voorraad gaat komen
. Het begint in ieder geval goed als ik dit zo zie. De kleur van het materiaal is neem ik aan door de opname met je USB microscoopje zo gekomen? Want een oranje/bruine kleur doet mij altijd angstig aan verroest materiaal denken.
@Bram: Scapharca's vind ik ook altijd heel erg mooi. Vooral ook juveniele exemplaren waarbij beide klepjes nog aanwezig zijn. Wie weet kan je daar ook nog eens één van bemachtigen voor bij die ander
.
Leuke foto's! Ben benieuwd wat er allemaal uit je grote voorraad gaat komen

@Bram: Scapharca's vind ik ook altijd heel erg mooi. Vooral ook juveniele exemplaren waarbij beide klepjes nog aanwezig zijn. Wie weet kan je daar ook nog eens één van bemachtigen voor bij die ander

'Just Pick It!'
Dat er nog veel moois uit mag komen Anno
succes met uitzoeken!

GIMME A HUG!
http://www.protect-the-sharks.org/pts/about-sharks/gimme-a-hug/
http://www.protect-the-sharks.org/pts/about-sharks/gimme-a-hug/

@Colin: De kleur komt inderdaad door de USB microscoop, in het echt is die gelukkig grijs. Ik ben er nog mee aan het experimenteren. Voorlopig is dit het beste resultaat voor dit materiaal.
Hierbij nog wat nieuwe foto's.
groet, Anno
Weer leuke foto's Anno! Blijf ook om te horen dat de kleur door de camera komt. Ben erg benieuwd wat er allemaal gaat uitkomen. Echt heel tof dat je een partij gruis hebt kunnen bemachtigen! En lekker blijven documenteren he! Ik neem aan dat je inmiddels een Hiatella of wat te pakken hebt? Zo niet, stuur ik je ééntje toe 
[Bewerkt door Colin op 08-02-2011 om 20:10 NL]

[Bewerkt door Colin op 08-02-2011 om 20:10 NL]
'Just Pick It!'