$5500 te verbranden?

Alle algemene onderwerpen over fossielen die niet in de andere onderdelen thuishoren.
Gesloten
mars33
$5500 te verbranden?

Bericht door mars33 » 09 feb 2011, 19:02

http://cgi.ebay.com/Extremely-well-pres ... 4156af1d7f

Zou zeker indruk maken op je gasten!

The television man is crazy
Saying we're juvenile delinquent wrecks
Oh man I need tv when I've got t. rex

-David Bowie-

Theo
Been thanked: 1 time
Antw: $5500 te verbranden?

Bericht door Theo » 09 feb 2011, 19:54

Heb er ook zo eentje enkel een kaakscharnier ontbreekt voor de rest puntgaaf bedoel daar mee,zelfs het kinpuntje is aanwezig.
Heb ik van enen "K.Post" GEKREGEN.
Ik deponeerde altijd mijn zeezoogdier botjes bij hem,wat doe je anders met zo'n "rommel".Op een keer nam hij ons mee naar een stapelplaats en "maande" ons aan om uit uit een rek met allemaal mamoetonderkaken eentje te kiezen.
De beleefdheid vraagd dat je het kleinste kiest, ik ben van even na de oorlog,en vrij streng opgevoed, zodoende koos ik de kleinste;als straf kreeg ik er nog een dijbeen bij.
Bij het inladen van de kaak schoot er iets in me'n rug, kon me na een paar minuten nog net achter het stuur wringen,Telkens ik de ontkoppeling indrukte parelde het zweetd op me'n voorhoofd, ik raakte van de pijn bijna niet meer thuis(200km),kon s'anderendaags niet meer uit me'n bed, meer dan en week heb ik er last van ondervonden.

De moraal van het verhaal,breng enkel het dijbeen mee, nooit een onderkaak,of je partner moet met de auto kunnen rijden.

Theo

jordyvanderbeek
Contacteer:
Antw: Antw: $5500 te verbranden?

Bericht door jordyvanderbeek » 09 feb 2011, 21:02

Theo schreef:
Heb er ook zo eentje enkel een kaakscharnier ontbreekt voor de rest puntgaaf bedoel daar mee,zelfs het kinpuntje is aanwezig.
Heb ik van enen "K.Post" GEKREGEN.
Ik deponeerde altijd mijn zeezoogdier botjes bij hem,wat doe je anders met zo'n "rommel".Op een keer nam hij ons mee naar een stapelplaats en "maande" ons aan om uit uit een rek met allemaal mamoetonderkaken eentje te kiezen.
De beleefdheid vraagd dat je het kleinste kiest, ik ben van even na de oorlog,en vrij streng opgevoed, zodoende koos ik de kleinste;als straf kreeg ik er nog een dijbeen bij.
Bij het inladen van de kaak schoot er iets in me'n rug, kon me na een paar minuten nog net achter het stuur wringen,Telkens ik de ontkoppeling indrukte parelde het zweetd op me'n voorhoofd, ik raakte van de pijn bijna niet meer thuis(200km),kon s'anderendaags niet meer uit me'n bed, meer dan en week heb ik er last van ondervonden.

De moraal van het verhaal,breng enkel het dijbeen mee, nooit een onderkaak,of je partner moet met de auto kunnen rijden.
haha, ik ben ook voor dat moraal. :P alleen heb ik nog geen partner en geen auto XD. Je houd er wel goede vrienden op na zeg...

Please take a look at my website: http://jordyvanderbeek.wordpress.com/ and follow me on twitter: https://twitter.com/Scaphopod_Jordy

Theo
Antw: Antw: Antw: $5500 te verbranden?

Bericht door Theo » 09 feb 2011, 21:19

De moraal van het verhaal,breng enkel het dijbeen mee, nooit een onderkaak,of je partner moet met de auto kunnen rijden.[/quote]

haha, ik ben ook voor dat moraal. :P alleen heb ik nog geen partner en geen auto XD. Je houd er wel goede vrienden op na zeg...[/quote]

'k Mag helemaal ni klagen,kies mijn vrienden zorgvuldig uit,of beter zij laten mij geloven dat ik HEN zorgvuldig gekozen heb.

Theo

jordyvanderbeek
Contacteer:

Bericht door jordyvanderbeek » 09 feb 2011, 22:06

aha, al kom ik jou een keer tegen in een vindplaats zal ik het ook laten blijken hoor :D:P

Please take a look at my website: http://jordyvanderbeek.wordpress.com/ and follow me on twitter: https://twitter.com/Scaphopod_Jordy

0dinofthenorth

Bericht door 0dinofthenorth » 09 feb 2011, 22:50

Huuuuh! I want to buy it! But I only have enough to buy a small part of it! :(
Maybe I will get one in the future! :)

Stijn
Been thanked: 2 times
Contacteer:

Bericht door Stijn » 10 feb 2011, 01:58

die dingen wegen inderdaad wat

"Ammonites are the quintessential
fossils, seemingly covering all the
major themes of paleontology"
Eldredge 1996

Mammoetje
Contacteer:

Bericht door Mammoetje » 12 feb 2011, 15:12

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Ik heb deze jaren geleden gekocht. In die tijd kwam er veel groot materiaal uit de Eurogeul. Ik heb er heel wat uren aan besteed om de aanslag eraf te krijgen. Deze kaak is van een volwassen mammoet, omdat er geen nieuwe kiezen doorkomen kan het zijn dat deze door ouderdom is gestorven. Zijn kiezen waren op en hij kon het harde gras niet meer vermalen.

Het enige dat ik vind, is dat ik te weinig zoek.....

Trilobite
Contacteer:

Bericht door Trilobite » 19 feb 2011, 16:08

Mooie Campanile giganteum heb je daar.

Olof Moleman AKA Trilobite/Lord Trilobite
[u][i]Lord of the Paleozoic sea.[/i][/u]
Ik graaf dus ik ben.

Mammoetje
Contacteer:

Bericht door Mammoetje » 07 mar 2011, 22:57

Ja die heb ik jaren geleden in Parijs kunnen ruilen tegen een stuk slagtand. Blijft een leuk stuk.

Het enige dat ik vind, is dat ik te weinig zoek.....

Gesloten