Flipper
- Carcharoides
- Has thanked: 3 times
- Contacteer:
Flipper

Hallo Allemaal,
Ik ben op zoek naar beentjes uit de flippers van dolfijn- en walvisachtigen. Het liefst exemplaren van een Nederlandse of Belgische vindplaats.
Aangezien dit soort botjes vaak over het hoofd gezien worden heb ik foto's van twee falangen aan dit topic bijgesloten. De eerste komt uit de regio Antwerpen en de tweede is van Sharktooth Hill.
Op http://www.boneclones.com/images/ko-233-lg.jpg is een hele flipper te zien.
Ik sta zowel open voor koop als ruil. Ook als je je exemplaren niet kwijt wil, zou ik er graag fotos van ontvangen of van mogen maken.
Reactie graag per e-mail
Groeten,
Gerard
Antw: Flipper
Hey Gerard,
Ik weet bijna zeker dat ik ergens zo'n flipper heb liggen uit Cadzand-Bad. Ik zal van het weekend eens kijken voor je.
Nu herken ik hem ineens vanwege jouw foto's, ik vroeg me destijds al af wat het zou kunnen zijn!
Groeten Ferry
Ik weet bijna zeker dat ik ergens zo'n flipper heb liggen uit Cadzand-Bad. Ik zal van het weekend eens kijken voor je.
Nu herken ik hem ineens vanwege jouw foto's, ik vroeg me destijds al af wat het zou kunnen zijn!
Groeten Ferry
Verzamelaar van fossiele haaientanden van wereldwijde locaties,voornamelijk Plioceen t/m Eoceen.
Ik sta altijd open voor een leuke haaientanden ruil.
- Carcharoides
- Has thanked: 3 times
- Contacteer:
Dat was nou precies de reden het topic te starten. Volgens mij gooien veel mensen het ook weg omdat ze misschien niet 1 2 3 te herkennen zijn.
Ik heb je een mail gestuurd.
Groeten,
Gerard
Ik heb je een mail gestuurd.
Groeten,
Gerard
Hey Gerard,
Ik heb meer foto's naar je mail gestuurd.
Dit is het enige exemplaar dat ik naast alle kilo's aan fossiele haaientanden in Cadzand-Bad heb gevonden.
Groeten Ferry
Verzamelaar van fossiele haaientanden van wereldwijde locaties,voornamelijk Plioceen t/m Eoceen.