quizje
Antw: quizje
hoi rene
Ik kom op totaal 264 - 1 karteltje die er niet zit (gok ik) en dan kom ik op 263.
Groeten J&I.
Ik kom op totaal 264 - 1 karteltje die er niet zit (gok ik) en dan kom ik op 263.
Groeten J&I.
SeeYou!
ik doe een gokje: 185 ???
zoeken is leuk, vinden is leuker (tenzij iemand je voor is) :D
- digging for it
- Contacteer:
Hoi Rene
Stuur even een betere foto met een hogere resolutie en een maatbalkje langs de tand naar mijn mail adres. Dan beloof ikje dat ik mijn uitslag aanpas, en dat deze dan niet op een gokje gebasseerd is.
Groeten Petje
Stuur even een betere foto met een hogere resolutie en een maatbalkje langs de tand naar mijn mail adres. Dan beloof ikje dat ik mijn uitslag aanpas, en dat deze dan niet op een gokje gebasseerd is.
Groeten Petje
Hoi, effe kijken....84 + 85 is 169, ik schat de lengte van de langste zijde op 64 mm, dus totaal 233. Makkie!
groeten, Bert
groeten, Bert
Elbert
- sharkteethrene
Antw: Antw: quizje
LOL,digging for it schreef:
Hoi Rene
Groeten Petje
Zeker al in de carnaval stemming,haha
Groetjes,
Rene.
Kennis is relatief, we maken gebruik van wat we heden (denken te) weten.
Morgen is er weer een nieuwe dag,dit met nieuwe vondsten en wellicht andere inzichten!
Morgen is er weer een nieuwe dag,dit met nieuwe vondsten en wellicht andere inzichten!