Miste uit Barneveld
Miste uit Barneveld

Hierbij nog wat nieuwe vondsten uit het Miste-gruis:
1. Trigonostoma extractrix
2. Scapharca diluvii (doublet)
3. ??
4. Erato germanica germaica ??
5. Ficus conditus
6. Laevicardium subturgidum
7. Crepidula (janacus) crepidula ??
8. Glosus lunulatus
9. Beide volgens mij Conus (Conolithus) antediluvianus maar wel met behoorlijk verschil
groet, Anno
[Bewerkt door sola op 23-02-2011 om 14:44 NL]
Antw: Miste uit Barneveld
Hallo Anno,
Prachtig spul weer, vooral nummer 1 en 2 en 9 natuurlijk!
Groeten,
Bram
Prachtig spul weer, vooral nummer 1 en 2 en 9 natuurlijk!

Groeten,
Bram
- jordyvanderbeek
- Contacteer:
nice, die Trigonostoma (Trigonostoma) extractrix (Boettger, 1906)
Voor de liefhebber vond ik een check list van de miste www.wtkg.org/downloads/geo_miste_01.pdf maar zelf vind ik hem niet echt leuk. Enb ook niet echt goed. maar ja alle dingen helpen misschien.
Voor de liefhebber vond ik een check list van de miste www.wtkg.org/downloads/geo_miste_01.pdf maar zelf vind ik hem niet echt leuk. Enb ook niet echt goed. maar ja alle dingen helpen misschien.
Please take a look at my website: http://jordyvanderbeek.wordpress.com/ and follow me on twitter: https://twitter.com/Scaphopod_Jordy
Jordy: Dit is de collectie lijst van verzamelaars. Deze is enkel interessant voor vermelding van nieuw toegevoegde soorten na Janssen. Om vanuit hier te determineren is een ondoenlijke bezigheid.
Anno: Prachtige stukjes! Foto 03 ontbreekt bijvoorbeeld nog bij mij in de collectie. Dus een druppeltje kwijl is aan het rollen geslagen
.
Over nummer 03: Dit is een Pyramidella (Pyramidella) grateloupi. Ook een redelijk zeldzaam exemplaar. Je begint een aardige verzameling te krijgen zo! Erg leuk
.
Verder klopt je determinatie van de Erato. En nummer 07 heb je ook met de spijker op de kop geslagen. Gaat hartstikke goed zo!
Een niet te vergeten, prachtige extractrix.
Wij willen meer!
Anno: Prachtige stukjes! Foto 03 ontbreekt bijvoorbeeld nog bij mij in de collectie. Dus een druppeltje kwijl is aan het rollen geslagen

Over nummer 03: Dit is een Pyramidella (Pyramidella) grateloupi. Ook een redelijk zeldzaam exemplaar. Je begint een aardige verzameling te krijgen zo! Erg leuk

Verder klopt je determinatie van de Erato. En nummer 07 heb je ook met de spijker op de kop geslagen. Gaat hartstikke goed zo!
Een niet te vergeten, prachtige extractrix.
Wij willen meer!

'Just Pick It!'
mooi, vooral die trigonostoma(1e foto), volgens mij heb ik die niet 
gr
pearl

gr
pearl
Het leven is als een bos haar, het zit altijd in de war.:)