Cap blanc nez: Prep !!
- strandjutters
- Been thanked: 3 times
Antw: Cap blanc nez: Prep !!
Hallo,zo het kunnen dat de 4 ring meedraaid met ring 3 dieper in de steen. Groetjes
strandjutters
- masteroffossiles
- Has thanked: 27 times
- Been thanked: 9 times
http://www.ammonites.fr/Fiches/0353.htm
zo komt hij eruit te zien (misschien nog wat langer) dus het is gewoon zoeken en dieper graven naar de volgende.
gr
sander
zo komt hij eruit te zien (misschien nog wat langer) dus het is gewoon zoeken en dieper graven naar de volgende.
gr
sander
- strandjutters

Hallo iedereen,helaas geen vierde ringel te zien gekregen hij moet waarschijnlijk al gebroken geweest zijn voor het een fossiel werd.toch vind ik hem mooi zo gelijk hij is Voor mijn eerste ammonieten.De tweede ammoniet heb ik de staart wat vrijgemaakt en laat hem verder zo.Misschien zaterdag meer geluk met Phil in Folkstone we zien wel.Groetjes Strandjutters.
[Bewerkt door strandjutters op 09-03-2011 om 20:43 NL]
strandjutters
- masteroffossiles
- Has thanked: 27 times
- Been thanked: 9 times
hoezo MEER geluk?
een turrilites is niet erg veel voorkomend, en deze soort nog minder. en die ammoniet is ook nog behoorlijk heel, wat klaag je nou man?;)
een turrilites is niet erg veel voorkomend, en deze soort nog minder. en die ammoniet is ook nog behoorlijk heel, wat klaag je nou man?;)
- strandjutters
Hallo masteroffossiles,klagen doe ik zeker niet,ik weet tenslotte ook niet wat een ander vind op een dag Cap blanc nez het was voor mij de eerste keer.met geluk bedoelde ik als ik er oooooiiiit nog eens een vind dat hij dan zijn topje nog heeft.Wie weet hij was misschien zo lang dat ik de topjes aan de andere kant van het kanaal vind.Grapje,groetjes Pascal
strandjutters