Folkstone: vondsten 12-3
- strandjutters
- Been thanked: 3 times
Antw: Folkstone: vondsten 12-3
Hallo iedereen,toch mooie vondsten alles samen vind ik voor mijn eerste buitenlandse reis met een kenner als Phil.Ik ben nog niet aan preparatie begonnen maar zal er morgen aan beginnen.Het zal toch anders moeten gebeuren dan op kalksteen van de blanc nez maar ik zal het proberen ,ik heb stukjes genoeg meegenomen om te testen.Groetjes
strandjutters
Zijn inderdaad mooie ammonietjes voor zo een dagje te zoeken de moeite waard van de trip er zoude meerdere plaatsen moeten zijn waar je zo in het albiaan kan zoeken maarja is spijtig dat er bijna geen van zijn.
Hoop in de toekomst er ook is heen te kunne naar folkestone.
grtz dinkie
Hoop in de toekomst er ook is heen te kunne naar folkestone.
grtz dinkie
ALS IK ZOEK VIND IK MEESTAL IETS
- strandjutters
- Been thanked: 3 times
Hallo Stijn,heb je iets meer uitleg waarom ik dit niet zou doen,verliezen ze dan hun waarde of zo. Groetjes
strandjutters
Ik prepareer mijn gaultammonieten zo veel mogelijk, soms springt er wel een kapot. Het komt er op aan op tijd te stoppen, zeker als het fossiel en de matrix 1 massa vormen. Als er parelmoer tussen zit springt de matrix er meestal mooi af. Het risico is dat de ammoniet in de septen uiteen springt. De meeste kan je dan nog plakken, De winst aan kwaliteit is in het algemeen veel groter dan het verlies. Een goede prepareerpen is wel noodzakelijk. Groetjes
philippe
ingenieur in de cephalopode huisvesting
ingenieur in de cephalopode huisvesting