grabbelton, beginners of niet??
- masteroffossiles
- Has thanked: 27 times
- Been thanked: 9 times
Antw: grabbelton, beginners of niet??
ik bedoelde eigenlijk een grote overzicht foto ofzo. en wat er bij mij oplicht zijn haaientanden, dinosaurus tanden en belemnieten. maar ik heb niet mn hele verzameling onder de blacklight gedaan, dit was meer toevallig tijdens het schoonmaken. ik moest ze ergens neerzetten en odner de blacklight was nog plaats. heb toen voor de gein lichtje aangedaan en zag enkele tanden oplichten, ze doen het dus niet allemaal;)
dat is ook een mogelijkheid natuurlijk
vraag me af of je dat oplichten wel mooi op de foto krijgt?? we zullen zien
vraag me af of je dat oplichten wel mooi op de foto krijgt?? we zullen zien
oeps...
- masteroffossiles
-
Is er nog iets over?
Voor mij is alles goed.
Laat AUB iets weten
Groeten
Voor mij is alles goed.
Laat AUB iets weten
Groeten
Michiel Rubbrecht
Foto's zijn gelukt. maar nog niet op de peecee
grabbelton is besproken, deel zal hier naar ene lokale vereniging gaan en deel naar de eerste mailer, hoogstwaarschijnlijk
grabbelton is besproken, deel zal hier naar ene lokale vereniging gaan en deel naar de eerste mailer, hoogstwaarschijnlijk
oeps...
fotoos beetje wazig helaas maar het werkt wel
de neon groene steentjes kunnen echt zijn, maar als je goed kijkt lijkt er groen poeder op te zitten.
heb alle steentjes lang geleden in veere gekocht in een mineralen/fossielen zaakje
ze zouden oplichten heb er alleen geen naam bij.
tja sporen uit winterswijk... gekregen
oeps...
hoi helaas zijn de tandje uitcadzand de spullen die ik ook wel heb ..dus iemand anders kun je daar vast blijer mee maken ...maar tadnjes uit faxe... hheb ik niet..ik ken het niet eens en daar zou ik waarschijnlijk wel lbij mee zijn
kun je me een mailtje sturen ?
gr marleen (nijntje)
kun je me een mailtje sturen ?
gr marleen (nijntje)
het schattige nijntje vind de mooiste
schatten
schatten
- masteroffossiles
hey mooie kleurtjes die steentjes, ik wil ze allemaal:p stuur maar een mailtje met wat de voorwaarde zijn.
gr
Sander
gr
Sander
moet even de tarieven van tnt checken
en dan mail ik wel
de tandjes uit faxe... deze zijn allemaal vrij klein en lichtbruin, de wortels die meestal helemaal weg zijn zijn normaal vrijwel geheel wit gekleurd.
Maar die moet ik nog uit zoeken, ik kan helaas even geen link vinden met een goed voorbeeld
en dan mail ik wel
de tandjes uit faxe... deze zijn allemaal vrij klein en lichtbruin, de wortels die meestal helemaal weg zijn zijn normaal vrijwel geheel wit gekleurd.
Maar die moet ik nog uit zoeken, ik kan helaas even geen link vinden met een goed voorbeeld
oeps...