onbekend bot gevonden!!!!!!!!
onbekend bot gevonden!!!!!!!!
ik en een maat liepen over een net gelegde weg.
opeens zagen we een misvormde steen, ik gebruikte hem als voetbal XD. mijn maat tilde hem op en zei "wat is dit, een bot!!!!.' maar nu is de vraag wat is het voor bot???. de vraag aan jullie is weten jullie misschien wat voor bot het is??? gr.me maat en ik.
[Bewerkt door kikkiaan op 16-03-2011 om 22:46 NL]
[Bewerkt door kikkiaan op 17-03-2011 om 09:01 NL]
opeens zagen we een misvormde steen, ik gebruikte hem als voetbal XD. mijn maat tilde hem op en zei "wat is dit, een bot!!!!.' maar nu is de vraag wat is het voor bot???. de vraag aan jullie is weten jullie misschien wat voor bot het is??? gr.me maat en ik.
[Bewerkt door kikkiaan op 16-03-2011 om 22:46 NL]
[Bewerkt door kikkiaan op 17-03-2011 om 09:01 NL]
- masteroffossiles
- Has thanked: 27 times
- Been thanked: 9 times
- DragonSearcher
Antw: onbekend bot gevonden!!!!!!!!
Hi kikkiaan,
het is het onderste gewicht van het opperarmbeen (humerus) van een rund. Gezien het recht breuk/snijvlak is het slachtafval
Gr Jerry
het is het onderste gewicht van het opperarmbeen (humerus) van een rund. Gezien het recht breuk/snijvlak is het slachtafval

Gr Jerry
... Eternity awaits ...
- DragonSearcher

Niet dat ik weet, maar slachtafval of botten op zich worden heel vaak gevonden, op de raarste plaatsen

Ik heb nog een plaatje bijgevoegd.
... Eternity awaits ...
- masteroffossiles
- Has thanked: 27 times
- Been thanked: 9 times
ik heb zelf ook al eens bot gevonden midden op een zandvlakte (lees bouwput). dat was ook recent en ik had geen idee waar het vandaan kwam. i.i.g., het begon te meuren en ik heb het weg gedaan. ik heb zelf geen hond, maar ik denk dat (aangezien mensen daar ook hun hond uitlaten) het daar terecht is gekomen door honden die daar lekker op kauwen. ik weet niet of je wel eens mensen hun hond hebt zien uitlaten daar op dat pad waar je het gevonden hebt, maar ik denk dat het daar zo terecht is gekomen. aangezien je het ook niet uit de grond hebt zitten wroeten en het gewoon open en bloot op straat lag.
gr
Sander
gr
Sander
oke dank jullie wel voor de reacties.
moet ik hem weggooien of wil iemand hem?
moet ik hem weggooien of wil iemand hem?
Kikkiaan,
Gooi maar weg denk ik, kunnen bacillen opzitten!
Duys
[Bewerkt door Duys op 17-03-2011 om 15:57 NL]
Gooi maar weg denk ik, kunnen bacillen opzitten!
Duys
[Bewerkt door Duys op 17-03-2011 om 15:57 NL]