wat zou dit kunnen zijn?
wat zou dit kunnen zijn?
Nog een andere vondst van vanmorgen op het strand. Ik heb echt totaal geen idee wat het is. Weten jullie het?
Thanx en groetjes
Kris
Antw: wat zou dit kunnen zijn?
Een stukje van het skelet van een vis, welk deel, geen idee.
Groeten,
Bram
Groeten,
Bram
Ik heb zelf al bij recente vissen gekeken, maar kan het zo snel niet thuisbrengen. het ene uiteinde is rond en lijkt hol. De andere kant is dus plat...
Groetjes,
Kris
Groetjes,
Kris
Het is een deel van een schedel,Het is de anderkant,waar het verhemelte tegenaan zit.
Theo
- DragonSearcher
Hi Krista,
het is zeker een bot uit de schedel van een vis. Ter vergelijking met een andere, recente vissoort (zeewolf) het bot (volgens mij) en locatie in de schedel.
Gr Jerry
... Eternity awaits ...
Super zeg die foto van die zeewolf...
Ben helemaal blij ermee....
PS: zeewolf is ook lekker om te eten hahaha...
Bedankt!
Groetjes
Kris
Ben helemaal blij ermee....
PS: zeewolf is ook lekker om te eten hahaha...
Bedankt!
Groetjes
Kris
- DragonSearcher
Ik zei niet dat het van een zeewolf was he
de foto en bot was ter illustratie om wat voor bot het gaat en ik had toevallig zeewolfmateriaal bij de hand, aangezien ik een zeewolfschedel aan het preparen/bouwen ben 
Maar graag gedaan.
Gr Jerry

Maar graag gedaan.
Gr Jerry
... Eternity awaits ...
hahaha,
nee, ik wist dat het niet van een zeewolf was... maar ik weet nu tenminste wel hoe of wat.
Leuk trouwens dat je een zeewolfschedel aan het prepareren/bouwen bent. Die dieren zien er geweldig angstaanjagend uit met hun grote kop. En ja... ze zijn ook heerlijk! haha...
Hoe kom je aan de schedel, heb je de vis eerst zelf opgegeten?
groetjes
Kris
nee, ik wist dat het niet van een zeewolf was... maar ik weet nu tenminste wel hoe of wat.
Leuk trouwens dat je een zeewolfschedel aan het prepareren/bouwen bent. Die dieren zien er geweldig angstaanjagend uit met hun grote kop. En ja... ze zijn ook heerlijk! haha...
Hoe kom je aan de schedel, heb je de vis eerst zelf opgegeten?
groetjes
Kris
- DragonSearcher
Zo, dit moet wel een nieuw record, late reactie zijn
Ik weet eigenlijk niet meer hoe ik aan die zeewolfschedel ben gekomen. Die heb ik al zo lang als ik mij kan herinneren. Ik zag dat hier en daar de lijm begon los te laten, vandaar ik hem weer even aan het herbouwen ben.
Gr Jerry

Ik weet eigenlijk niet meer hoe ik aan die zeewolfschedel ben gekomen. Die heb ik al zo lang als ik mij kan herinneren. Ik zag dat hier en daar de lijm begon los te laten, vandaar ik hem weer even aan het herbouwen ben.
Gr Jerry
... Eternity awaits ...