CBN;Mijn top 5 in 2x de Cap
- strandjutters
- Been thanked: 3 times
Antw: CBN;Mijn top 5 in 2x de Cap
Hele mooie vondsten hoor! Vooral die 2 ammonieten bij elkaar vind ik erg mooi geworden.
'Just Pick It!'
- strandjutters
Hallo Colin,bedankt van de laaste twee liep ik op een dood spoor,de laatste had zelf een schelp op de zijde en eronder vond ik niets meer terug.Groetjes
strandjutters
- sjaak
- Has thanked: 373 times
- Been thanked: 364 times
- Contacteer:
Mooie vondsten. Vaak vind je ze niet zo compleet. Ze komen mooi uit in de matrix. Heb je ze ergens mee behandeld?
Groet,
Niels
Niels
- Everhardus
Ziet er mooi uit. Je bent ontegenzeggelijk handig met preppen. Desondanks 2 tips, investeer in compressor en prep-pen. Je kunt dan veel nauwkeuriger werken en wellicht was je verder met de Schloenbachia gekomen (wellicht ook niet, moeilijk te voorspellen, afhankelijk van de matrix en het fossiel zelf, ehh en van je geduld....)
Zelf heb ik de ervaring dat je het CBN spul goed moet laten drogen alvorens er aan te beginnen. Da's niet leuk want je wilt zo snel mogelijk aan de slag, vooral als je ziet dat er wat moois in kan zittten. Zou desnondanks wat geduld hebben, ik heb gemerkt dat het zich beter laat bewerken indien je het goed laat drogen (heb het dan over maanden......) Gr,Marcel
Zelf heb ik de ervaring dat je het CBN spul goed moet laten drogen alvorens er aan te beginnen. Da's niet leuk want je wilt zo snel mogelijk aan de slag, vooral als je ziet dat er wat moois in kan zittten. Zou desnondanks wat geduld hebben, ik heb gemerkt dat het zich beter laat bewerken indien je het goed laat drogen (heb het dan over maanden......) Gr,Marcel
- strandjutters
Hallo Marcel,ik ben 29-03-50 jaar geworden en ik krijg er één van mijn vrouw.Compressors heb ik al en heb gisteren een mial gestuurd naar Kenmannion voor de ST.Alleen dat wachten tot ze droog zijn dit word een probleem denk ik.Wat de Schloenbachia betreft kon ik echt niets meer doen het was maar een fragment.Groetjes Pascal
strandjutters