vaststelling
- strandjutters
- Been thanked: 3 times
Antw: vaststelling
Hallo Stijn,het was van mij ook maar een grapje,fossielen zijn er voor iedereen hoe meer mensen er zoeken hoe meer vragen er zullen komen op het forum en ik heb er al genoeg van Knokke dat ik ook iemand anders tandjes hun van deze vindplaats.Ikzelf heb genoeg uitdagingen dat ik daar niet mee in zit.Deze die thuis liggen kunnen ze wel krijgen maar niet meer vinden dat heb ik al gedaan.Mij gaat het erom iets te vinden en me te amuseren samen met mijn vrouw.Laatst heb ik een bericht geplaatst dat ik een keer naar CBN wou en wat ik moest meenemen geen enkele reactie heb ik gekregen en toch heb ik al aardig wat ammonieten.Mijn leuse is waar een wil is ben ik weg (naar het strand)Ik woon op een uurtje rijden van Antwerpen, ik ken de streek vrij goed maar mij zul je er nooit zien voor een tandje.Ik wil gewoon mijn ding doen waar ik zin in heb en dat is alles.Wat betreft Knokke,er is daar al altijd veel volk geweest en toch vind ik mijn tandtjes en als ze morgen opspuiten is het hier ook gedaan dus schaduwlezers zet er maar spoedt achter wie weet spuiten ze morgen al .Groetjes de altijd contente strandjutters.
[Bewerkt door strandjutters op 25-03-2011 om 19:55 NL]
[Bewerkt door strandjutters op 25-03-2011 om 19:55 NL]
strandjutters
- strandjutters
- Been thanked: 3 times
Hallo Stijn ,waarom het forum afsluiten voor niet leden( ga dan in een club)wat hebben we dan aan een forum.Ik was over drie maanden ook een schaduwlezer.Groetjes
strandjutters
Hallo waar zijn we nou allemaal mee bezig we hebben toch allemaal de zelfde hobby en interesse in fossielen ga eens een dag op zoek naar vindplaatsen inplaats van te gaan zoeken en dan kom je genoegd plaatsen tegen neem je zeef en een schop en graaf in omgeving antwerpen ergens op een bouwplaats of in het haven gebied een put en mischien heb je wel geluk
Probeer niet alleen aan je zelf te denken maar ook aan mede verzamelaars
er wordt hier gevraagd waarom of er minder botten en pleistoceen materiaal op het forum wordt geplaatst en er breekt zo,n discussie los over vindplaatsen politiek gesproken deel je plaatsen met mede verzamelaars dit kan ook via mail contact het is immers zonde als al dat mooie materiaal onder de weg komt is het niet
Grtn Ariën van Oord
[Bewerkt door mirre2be op 25-03-2011 om 22:24 NL]
Probeer niet alleen aan je zelf te denken maar ook aan mede verzamelaars
er wordt hier gevraagd waarom of er minder botten en pleistoceen materiaal op het forum wordt geplaatst en er breekt zo,n discussie los over vindplaatsen politiek gesproken deel je plaatsen met mede verzamelaars dit kan ook via mail contact het is immers zonde als al dat mooie materiaal onder de weg komt is het niet
Grtn Ariën van Oord
- sharkteethrene
Antw: Antw: vaststelling
Wijze woorden Arien,mirre2be schreef:
Hallo waar zijn we nou allemaal mee bezig we hebben toch allemaal de zelfde hobby en interesse in fossielen ga eens een dag op zoek naar vindplaatsen inplaats van te gaan zoeken en dan kom je genoegd plaatsen tegen neem je zeef en een schop en graaf in omgeving antwerpen ergens op een bouwplaats of in het haven gebied een put en mischien heb je wel geluk
Grtn Ariën van Oord
Laat ik hier ook wat voorbeelden van geven:
Locatie Mill,zelf gevonden door een zandwagen achterna te rijden die bij een weg aanlegging "interresant materiaal" storte. (inmiddels meer dan 10 jaar geleden)
Locatie Hoevenen,zelf gevonden door de pijpleidingen te volgen.
Toen zocht er slechts Een ander persoon aldaar!!
Het is ook niet van een ander niets gunnen!Je kan er zelf ook op uit gaan,inplaats van simpelweg te vragen waar kan ik morgen op een nieuwe locatie terecht?
Doe ik tenslotte zelf ook!
Verder wil ik toevoegen dat als je lang genoeg met de hobby bezig bent,en dat andere verzamelaars ervan overtuigd zijn van je "goede bedoelingen" dat je echt wel andere locaties te weet komt,we zijn immers gelijkgestemde met dezelfde interesses.
Groetjes,
Rene.
Kennis is relatief, we maken gebruik van wat we heden (denken te) weten.
Morgen is er weer een nieuwe dag,dit met nieuwe vondsten en wellicht andere inzichten!
Morgen is er weer een nieuwe dag,dit met nieuwe vondsten en wellicht andere inzichten!
- trilobietje
Antw: Antw: vaststelling
Rene verwoordt precies hoe ik er over denk.sharkteethrene schreef:
Ola,
Vind het ook allemaal wel wat overtrokken!
Het Forum brengt gelijkgestemde met elkaar in contact en er wordt wel degelijk heel veel info gedeelt.
Mede door het Forum heb ik goede contacten en ook vele vriendschappen verkregen
Dat men voorzichtig is met het delen over info over locaties is begrijpelijk.
Precies zoals Martijn al aangeeft,voor je het weet zitten er honderd man.
Er zijn op die manier vele locaties verloren gegaan!
De personen onder ons die wat langer met deze hobby bezig zijn hebben dit maar al te vaak aan den lijfen ondervonden.
Gewoon zelf erop uit gaan en naar locaties zoeken is de beste raad die ik eenieder kan geven.
Wat het Forum betreft,vind het nog steeds een toppie site,is ook maar net wat je er zelf mee doet!
Je kan klagen of proberen iets positiefs toe te voegen,mijn bescheiden meing althans.
Groetjes,
Rene.
Het is niet omdat we allemaal op dit forum zitten dat we alle vindplaatsen zomaar moeten delen. Daar heb ik alle begrip voor.
Natuurlijk, als de vraag gesteld wordt, is het wel beleefd te antwoorden.
Zelf post ik weinig berichten omdat ik determinaties liever over laat aan de experts. Maar ik lees geregeld mee en geniet van de reisverslagen en al het andere moois dat hier de revue passeert.
En het geeft "goesting" om er zelf terug op uit te trekken.
Marleen
wie niet zoekt, niet vindt
- Frederik
- Administrator
- Has thanked: 9 times
- Been thanked: 47 times
- Contacteer:
Antw: Antw: Antw: vaststelling
Het vindplaatsenforum IS REEDS enkel toegankelijk voor geregistreerde èn ingelogde accounts.stijnboy9 schreef:
Misschien moet het gehele forum worden afgesloten voor de niet-leden. Het forum van Steinkern.de is toch ook gesloten?
Maar ik ben blij dat je het niet opmerkt, dat wil zeggen dat er een zekere afscherming is zonder dat ingelogde leden daar hinder van ondervinden.
Try to learn something about everything and everything about
something (TH Huxley)
something (TH Huxley)
- Ahuijsmans
- Been thanked: 1 time
haha ja ik zie het zelf ook nooit hoor, maar ja...hier gaat dan ook op mijn werk fossiel.net om 8 uur open en sluit rond half 5 pas weer.
Ingelogd blijf ik de hele dag
hoezo verslaafd 
Ingelogd blijf ik de hele dag

Quidquid latine dictum sit, altum videtur :D