Spaanse fossieltjes
- Supergraver
Spaanse fossieltjes
Hallo allemaal, het is alweer een tijdje geleden dat ik iets zelf gepost heb. Dus bij deze...
Dit is een deel van mijn Spaanse collectie, met een paar verdwaalde Portugezen ertussen.
Enjoy!
Martijn
- Gerrit-Jan
- Contacteer:
Antw: Spaanse fossieltjes
Zo dan!!
Dat is een prachtige verzameling!!!!
Die reguliertjes zijn erg mooi. Wat voor een is dat links op de foto op die staander. Een interessant exemplaar. Kun je die wat van dichterbij fotograferen?
Groet
Dat is een prachtige verzameling!!!!
Die reguliertjes zijn erg mooi. Wat voor een is dat links op de foto op die staander. Een interessant exemplaar. Kun je die wat van dichterbij fotograferen?
Groet
Niets is leuker dan fossielen zoeken met vrienden :)
- Supergraver
Hee Nico en GJ!
Bedankt voor de complimenten!
En nog een paar foto's, ik denk dat je die Naut ook welleuk vind GJ

Gr
Martijn
- sharkteethrene
Ola Martijn,
Mooooooooooooi,jij blijft ook een bezig bijtje he.
Greetz,
Rene.
Mooooooooooooi,jij blijft ook een bezig bijtje he.
Greetz,
Rene.
Kennis is relatief, we maken gebruik van wat we heden (denken te) weten.
Morgen is er weer een nieuwe dag,dit met nieuwe vondsten en wellicht andere inzichten!
Morgen is er weer een nieuwe dag,dit met nieuwe vondsten en wellicht andere inzichten!
- Gerrit-Jan
- Contacteer:
Antw: Antw: Spaanse fossieltjes
Supergraver schreef:
Hee Nico en GJ!
Bedankt voor de complimenten!
En nog een paar foto's, ik denk dat je die Naut ook welleuk vind GJ
Gr
Martijn
Ja, die mag er wel zijn. Mooi exemplaar

Groet
Niets is leuker dan fossielen zoeken met vrienden :)
Indrukwekkende verzameling Martijn. Vooral de Clypeaster’s zijn werkelijk schitterend, maar dat zul je wel met me eens zijn gezien het grote aantal exemplaren wat je in je verzameling hebt.
Camiel
Camiel
“Ideas without precedent are generally looked upon with disfavour and men are shocked if their conception of an orderly world are challenged” J Harlen Bretz, 1928
- Supergraver
Antw: Antw: Spaanse fossieltjes
Thanks Camiel! Tja het zijn nu niet bepaald zeldzame egels die Clypeasters, maar ik denk dat de afmetingen en het uiterlijk een zeer grote aantrekkingskracht hebben. Een beetje de Megalodons onder de egelsCamiel schreef:
Indrukwekkende verzameling Martijn. Vooral de Clypeaster’s zijn werkelijk schitterend, maar dat zul je wel met me eens zijn gezien het grote aantal exemplaren wat je in je verzameling hebt.
Camiel

Gr
Martijn
Antw: Antw: Antw: Spaanse fossieltjes
Ze zijn dan misschien niet zeldzaam, duur zijn ze wel! Ik heb ze op een beurs zien liggen en daar vroegen ze voor een zeer beschadigd exemplaar nog steeds 20 euro. Uiteindelijk vond ik dat toch een beetje te gortig en heb ik hem maar laten liggen. Ach, je moet ook nog altijd wat te wensen over hebben.Supergraver schreef:
Thanks Camiel! Tja het zijn nu niet bepaald zeldzame egels die Clypeasters, maar ik denk dat de afmetingen en het uiterlijk een zeer grote aantrekkingskracht hebben. Een beetje de Megalodons onder de egels
Gr
Martijn
Groeten, Camiel
“Ideas without precedent are generally looked upon with disfavour and men are shocked if their conception of an orderly world are challenged” J Harlen Bretz, 1928