Nep trilobieten gezocht

Hier kun je fossielen te koop of te ruil aanbieden. Ook bedoeld voor aanverwante geologische spullen.
Gesloten
Shmart
Nep trilobieten gezocht

Bericht door Shmart » 05 apr 2011, 14:26

Ik ben op zoek naar replica's van kleine trilobieten voor een educatief project. Waar vind je een flink aantal replica's tegen replica-prijzen? Iemand enig idee?

Carboon
Has thanked: 437 times
Been thanked: 526 times
Antw: Nep trilobieten gezocht

Bericht door Carboon » 05 apr 2011, 15:11

Voor sommige soorten trilobietjes denk ik dat de replica en het origineel qua prijs niet veel verschillen. Waar je ze (nepperts) kunt kopen weet ik echter niet. Originelen kun je waarschijnlijk op de beurs wel vinden. Komende 9 en 10 april is er eentje in Den Haag.

Oh en misschien kun je hier al wat mee :D
http://www.jclahr.com/alaska/aeic/taurho/trilobit.pdf

TIM

Op zoek naar groen in het zwart.

Anthonie
Has thanked: 11 times
Been thanked: 31 times
Contacteer:

Bericht door Anthonie » 05 apr 2011, 15:35

hey

ik kan je van harte de website www.paleoimpression.be aanraden, een persoonlijke vriend van mij die heel erg handig is in het maken van replica's aan zeer schappelijke prijzen.

zeker eens kijkje nemen

Groeten

Anthonie

[Bewerkt door Anthonie op 05-04-2011 om 14:36 NL]

* Scientia et Miratio *

Shmart

Bericht door Shmart » 05 apr 2011, 19:34

Hartelijk dank voor jullie links, dat is zeker interessant en ik ga kijken of ik er mee verder kan.
Tim, mag ik je nav je opmerking betreft weinig prijsverscil tussen echt/nep een vraag stellen?

Als iemand anders nog tips heeft, die zijn welkom. Ik zoek puntgave kleine exemplaren, waarvan men zou kunnen denken 'dat is te mooi om waar te zijn'. Ze hoeven dus ook niet 'waar' te zijn, maar wel mooi.

Gesloten